Jump to content

Fotograaf Zoekt Mk1

Michiel
 Share

Recommended Posts

Ik ben fotograaf en ben momenteel bezig met een portfolio project. Daarvoor ben ik op zoek naar mooie klassieke auto's van rond de 1978. Daar hoort de Fiesta uiteraard bij. Kennen jullie toevallig liefhebbers die het leuk zouden vinden om mij hierbij te helpen? Het is wel zo prettig wanneer de auto er picobello uitziet. Hoop dat jullie me kunnen helpen. voor verdere vragen kunnen jullie me altijd bellen op {nul zes twee twee vijf vijf twee negen twee negen} of als je even wilt kijken wat voor werk ik maak op: http://www.lennfotografen.nl/photographers...php?language=nl. Mijn dank is groot.

Maarten de Groot

fotograaf

Bovenstaand bericht kreeg ik binnen via de mail. Hij is dus op zoek naar een Mk1 Fiesta voor een fotosessie :) (of een andere klassieker) Mocht er iemand zijn die nog leuke foto's van zijn auto wil hebben, dan staat het telefoonnummer in het bericht. Ik heb het telefoonnummer even in letters uitgeschreven ivm Google spiders :duim: Mailen kan naar info [@] maartendegroot.com (zonder spaties en [] )

Die van mij is nieuwer, 1982, maar ook nog niet in een dusdanige staat dat ze foto-sessie waardig is.

als je die van mij goed bekijkt, lijkt hij me ook niet echt foto waardig :grin:

Share

• Create New...