Bjorn Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Om het meeting topic on-topic te houden even een aparte topic voor de colonne. Voor de deelnemers aan de Vuren meeting van Zuid-Nederland, daarmee bedoel ik Limburg en Brabant. De route begint in Maastricht en loopt over de A2 naar Eindhoven. Daar gaat de colonne de A58 op richting Breda. Na Gilze-Rijen de A27 op richting Utrecht. Tot slot de A15 naar Vuren. Vanuit Maastricht is er een omweg van een kwartier. Er is denk ik wel de mogelijkheid een colonne vanuit het westen op te pikken op de A15. Direct: snelste route over 162,9 km in ongeveer 1 uur en 46 minuten Voorgestelde route: snelste route over 191,4 km in ongeveer 2 uur en 3 minuten Voorgestelde verzamelplaatsen: Tankstation Swentibold (A2 bij Sittard) AC Nederweert (A2 bij Weert) Shell Gilze-Rijen (A58 bij Gilze-Rijen) Ergens aan de A15, suggesties zijn welkom. Vertrek vanaf de verzamelplaatsen: Tankstation Swentibold (A2 bij Sittard): 11 uur AC Nederweert (A2 bij Weert) Shell Gilze-Rijen (A58 bij Gilze-Rijen) Ergens aan de A15, suggesties zijn welkom. Aankomst: Tussen half 2 en 2 uur. Deelnemers en verzamelplaats: Bjorn (Tankstation Swentibold) Bertsjuhn (Tankstation Swentibold) FiestaCo (A58 bij Gilze-Rijen) FiestaRally (A58 bij Gilze-Rijen) Lander (A58 bij Gilze-Rijen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Ik sluit me bij Bjorn aan. Zelfde punt in Sittard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 Schopje! Meer mensen die de colonne willen uitbreiden??? (hoe laat zijn we in Sittard?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted June 20, 2009 Author Report Share Posted June 20, 2009 Schopje! Meer mensen die de colonne willen uitbreiden??? (hoe laat zijn we in Sittard?) Aankomst in Sittard zal zo rond 11 uur zijn. De reistijd is 2 uur naar Vuren toe, maar met name de stop in Gilze Rijen zal wat langer duren. Vertrek vanuit Gilze-Rijen zal niet eerder zijn dan 12:30 omdat FiestaCo en FiestaRally daar aansluiten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaRally Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Aankomst in Sittard zal zo rond 11 uur zijn. De reistijd is 2 uur naar Vuren toe, maar met name de stop in Gilze Rijen zal wat langer duren. Vertrek vanuit Gilze-Rijen zal niet eerder zijn dan 12:30 omdat FiestaCo en FiestaRally daar aansluiten. Oke is goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Aankomst in Sittard zal zo rond 11 uur zijn. De reistijd is 2 uur naar Vuren toe, maar met name de stop in Gilze Rijen zal wat langer duren. Vertrek vanuit Gilze-Rijen zal niet eerder zijn dan 12:30 omdat FiestaCo en FiestaRally daar aansluiten. count me in there (Gilze) ... aangezien er niemand reageert uit de zuidelijke kolonie ... zal er zijn tegen 12 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted June 21, 2009 Author Report Share Posted June 21, 2009 Mochten er nog ander kolonisten uit het zuiden komen kunnen ze gelijk aansluiten . Ik heb de aankomsttijd even aangepast omdat we later dan ik dacht uit Gilze-Rijen zullen vertrekken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk1 Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Deze kolonist wordt tijdens de meeting in Vuren vastgehouden door plaatselijke indianen van 6 en 11 jaar. Dus ik ben verhinderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Deze kolonist wordt tijdens de meeting in Vuren vastgehouden door plaatselijke indianen van 6 en 11 jaar. Dus ik ben verhinderd. Kan ze natuurlijk ook gewoon meenemen staat een grote tipi met M op het dak en een ballenbak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk1 Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 De tippi en de ballenbak hebben ze wel oren na, alleen zijn ze nooit zo blij met de lange reis en ik op een gegeven moment ook niet meer. (ik spreek uit ervaring ). Ik zal het nog eens overwegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Kan ze natuurlijk ook gewoon meenemen staat een grote tipi met M op het dak en een ballenbak. Ome Tom (soundraiser) wil best oppas-papa spelen hoor op de meeting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Ome Tom (soundraiser) wil best oppas-papa spelen hoor op de meeting Ome Tom heeft namelijk tie-raps en een trekhaak en mag vast van ome Jur wel zijn rol ducktape lenen Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk1 Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Ome Tom heeft namelijk tie-raps en een trekhaak en mag vast van ome Jur wel zijn rol ducktape lenen Hahaha, dan hebben jullie deze indianen nog nooit ontmoet. Als ik ze meeneem, dan ben ik bang dat mijn account s`avonds meteen wordt verwijdert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Mochten er nog ander kolonisten uit het zuiden komen kunnen ze gelijk aansluiten . Ik heb de aankomsttijd even aangepast omdat we later dan ik dacht uit Gilze-Rijen zullen vertrekken. tegen welke tijd zijn jullie dan in Gilze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted June 22, 2009 Author Report Share Posted June 22, 2009 tegen welke tijd zijn jullie dan in Gilze? Als we om 11 uur uit Sittard vertrekken komen we rond 12 uur in Gilze aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Ligt er ook aan hoe sterk of de koffie-geur invloed heeft op men rechtervoet Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaCo Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Ik hoor hier dat de vertrektijd uit Gilze later was als gepland, wil ook best wat eerder komen hoor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted June 24, 2009 Author Report Share Posted June 24, 2009 Ik hoor hier dat de vertrektijd uit Gilze later was als gepland, wil ook best wat eerder komen hoor... Dat is geen probleem, dan kunnen wij Zuid-Limburgers ook langer blijven pitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaCo Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Oh Ok, dan zijn Marcel (Fiestarally) en ik gewoon om 12.30 bij de Shell Gilze-Rijen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaRally Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Oh Ok, dan zijn Marcel (Fiestarally) en ik gewoon om 12.30 bij de Shell Gilze-Rijen. Oke is goed. @FiestaCo,spreken wij dan ook nog bij de Druiventros af? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Waren er niet meer mensen die vanuit masatricht e.o. komen / kwamen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted June 25, 2009 Author Report Share Posted June 25, 2009 In de meetinglijst zie ik niet zo snel bekende namen staan. Ik weet dus niet of er meer mensen uit het zuiden komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 In de meetinglijst zie ik niet zo snel bekende namen staan. Ik weet dus niet of er meer mensen uit het zuiden komen. idd net ook ff gekijkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaCo Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Oke is goed. @FiestaCo,spreken wij dan ook nog bij de Druiventros af? Ik vind het goed, maar je kunt ook in een keer doorrijden naar de shell, volgens mij komt er verder ook niemand bij de druiventros (kun je weer net iets langer uitslapen ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk1 Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 sorry, ik haal het niet, niet door de indianen , maar er is iets tussen gekomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts