Blackfiesta Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 Shja mensen ik wil even weten waarom er zo weinig photoshoppies zijn binnen gekomen deze keer.Je hoeft geen antwoord te geven maar alleen even stemmen want anders komen we misschien te weten wie de 3 inzenders zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 Andere reden:1) ik kon ff weinig inspiratie krijgen rondom het onderwerp kerst en ik vond de auto gewoon niet echt lekker te shoppen2) Ik heb het erg druk aangezien ik ontslag heb genomen en binnenkort bij een nieuwe werkgever begin. dus alles is ff een chaos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 ten eerste te druk met boeven vangen en ten tweede heb ik het geduld er echt niet voor........ Lijkt me wel leuk om te kunnen maar ja.... misschien ooit....Laterrrrrrrrrrrrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts