Jump to content

Fiestaclub Op Hyves, Youtube En Twitter

Michiel
 Share

Recommended Posts

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik ben anti dat soort dingen als twitter, facebook enzo, dus ik hou me daar niet mee bezig.

Ik sluit me hier helemaal bij aan :duim: mijn telefoon kan enkel bellen/gebeld worden, en ik zal Jur even voor zijn: ja soms is mijn telefoon ook weken onbereikbaar daar hij gewoon weken in mijn jaszak vertoeft :mrgreen:

Ik sluit me hier helemaal bij aan :duim: mijn telefoon kan enkel bellen/gebeld worden, en ik zal Jur even voor zijn: ja soms is mijn telefoon ook weken onbereikbaar daar hij gewoon weken in mijn jaszak vertoeft :mrgreen:

En ook dat is bij mij het geval, zullen een aantal hier kunnen beamen :mrgreen:

Het lijkt me leuk als de club wat actiever zou zijn op Twitter, misschien met links naar het nieuws-topic ofzo? Daar kijk ik vaker dan hier. Maar voor de rest zou ik het lekker zo laten! Tenslotte draait het kwa internetactiviteiten toch om het forum vind ik.

• 7 months later...

Twitter kan je koppelen aan gezichtsboek, dus hoef je niet alles 2keer te typen enzo.

Iig facebook is beter als hyves en twitter naar mijn mening, hoewel ik het vooral gebruik om vrienden en collega's te irriteren. :P

• 1 month later...
 Share

Announcements

• Create New...