Jump to content

Fiestaclub Op Hyves, Youtube En Twitter

Michiel
 Share

Recommended Posts

Het staat ook als announcement op het forum, maar in een topic kunnen jullie ook nog reageren ;)

We doen al sinds lange tijd aan nieuwe media, maar dat is volgens mij nog niet bij iedereen helemaal duidelijk :)

Wist je al dat Fiestaclub ook te vinden is op Hyves, met dank aan Chantal?

Wist je al dat we ook een eigen kanaal hebben bij YouTube?

Wist je al dat er sinds vandaag ook een mogelijkheid is om de club te volgen via Twitter?

Je kunt ons dus ook op je andere favoriete sites bezoeken :D Bij de Fiesta-Hyve kan iedereen met een Hyves-account zich aanmelden, bij YouTube is het mogelijk om lid te worden van het kanaal en bij Twitter kun je je aanmelden als Follower :)

Als je nu nog denkt dat de aanwezigheid van de Fiestaclub nog ergens ontbreekt, dan kun je dat ook melden in dit topic en dan zullen we zien wat we kunnen doen :mrgreen:

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vind je nog ergens een mooi YouTube-filmpje, dan kun je die toe laten voegen aan ons Kanaal door even de link te PM'en naar mij of hem in een topic te dumpen :)

Als je nu nog denkt dat de aanwezigheid van de Fiestaclub nog ergens ontbreekt, dan kun je dat ook melden in dit topic en dan zullen we zien wat we kunnen doen :mrgreen:

Ja het ontbreekt nog op televisie... voor Hart van Nederland of voor het journaal van 19.30 op RTL4 lijken mij mooie tijdstippen. In plaats van Powned lijkt me ook een strak plan!!!

Ja het ontbreekt nog op televisie... voor Hart van Nederland of voor het journaal van 19.30 op RTL4 lijken mij mooie tijdstippen. In plaats van Powned lijkt me ook een strak plan!!!

Hmmm, Michiel opent een topic in Crew :-D

De tweets van ons Twitter-account staan nu ook op de frontpage van onze site :)

• 1 year later...
  • 2 months later...
 Share

Announcements

• Create New...