Michiel Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 De SWR kit van SW Autodesign bestaat uit een voorbumperspoiler, achterbumperspoiler, sideskirts, wielkastverbreders en een dakspoiler. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Te koop bij Stewart Wilson Autodesign Tel: +44-(0)1613668536 info@swautodesign.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Ziet er best aardig uit, vrij subtiel zeg maar. Zelf zou ik het niet zo snel toepassen, maar dat is een ander verhaal. JA ik weet het op een MK1 past het niet!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Ziet er best aardig uit, vrij subtiel zeg maar. Zelf zou ik het niet zo snel toepassen, maar dat is een ander verhaal. JA ik weet het op een MK1 past het niet!!! Ook niet op een Audi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Ook niet op een Audi Dacht ik alles uitgesloten te hebben.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 vind ik wel leuk, wel spijitig dat je met die parkeersensoren zit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MY00 Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 vind ik wel leuk, wel spijitig dat je met die parkeersensoren zit... Je hebt standaard parkeersensoren? Indien dit niet het geval is kun je sensoren kopen die je achter de bumperkunt plakken en dus niet ziet. Weet alleen niet of je deze op de orginele "piep" aan kan sluiten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moris Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Vinden jullie die laatste foto ook niet erg op de Seat Leon lijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Mooie kit, alleen had de auto wat lager moeten liggen Tevens vind ik de voorbumper veeel te hoog staan, misschien bedrog van de foto ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
crackhouse Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 Past deze kit ook op een sport 1.6 2009 (ik snap er nog niet veel van aagezeien iknergens parts.voor dit model kan vinden) Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
crackhouse Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 is dit een sport 1.6 2009? aangezien ik er een heb die rood is vond ik dit wel mooi met bumperkit enso Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts