MadmanJP Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Leuke bak! Altijd jammer die witte knipperlichten zwarte staan beter Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueFiesta Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Check ook even op roest onderlangs de deuren. De zijskirts hebben eigenlijk net iets teveel ruimte nodig, waardoor de deuren er nogal eens overheen willen schuren, zeker met wat vuiligheid ertussen. Op den duur levert dat dus roest op onderlangs de deuren (en krassen op de skirts). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronald_FT Posted August 8, 2009 Author Report Share Posted August 8, 2009 Krassen op de skirts heb ik wel ja. Roest onder de deur valt mee, heb al ff op de natte grond gelegen om te kijken. Maar dat voorkom je toch niet als het steeds schuurt En de roest in de hoeken onder de rubbers. Maar het is geen nieuwe he. Roest onder de rubbers word begin volgend jaar verholpen. En tot nu toe ben ik nog blij met me witte knippers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts