Jump to content

13 Februari Meeting Maarssen (Utrecht)

Blackfiesta
 Share

13 Feb. Meeting in Maarssen  

15 members have voted

1. 1.

• Ik kom ook
      3
    • Ik kom niet (deze hoeft niemand aan te vinken)
      4
    • Ik weet het nog niet (gewoon komen altijd gezellig)
      6
    • Ik kom met de Ka Club
      2

Recommended Posts

13 februari heeft de KA club ook een meeting in Maarssen (samen met fordteam utrecht). Als je dan die ook jullie meeting houden, der valt vast wel wat te regelen ...

Top dag heb net voor deze dag een zonnetje besteld dus dat komt wel goed lijkt mij ontzettend vet om is iedereen te zien van hier

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Detail...maar volgens mij is de meeting in de Meern ;)

Ja, dat zat ik me gisteravond ook al af te vragen: Waar istie nou precies :)

Even gespiekt op de site van Ford Team Utrecht:

Op deze dag zullen FTU en de Ka-club en de Fiesta club een meeting gaan organiseren bij het A.C Resturaunt in De Meern. Deze is direct vanaf de A12 zichtbaar bij De Meern. Kom je vanaf R`dam/Den Haag dan is het op de A12 de afslag De Meern,onderaan bij stoplicht rechtsaf en bij de volgende stoplicht weer rechtsaf,het A.C zit dan aan je rechterzijde. Kom je vanaf Arhnem/Amersfoort dan is het op de A12 er bij afslag De Meern eraf en bij stoplichten het viaduct onderdoor en bij het tweede stoplicht rechtsaf,het A.C zit dan ook aan je rechterzijde! op deze dag zullen er ook nog een tal van andere Fordteams langs komen.Dus het wordt weer is een gezellige dag waar alle Fordrijders bij welkom zijn! De meeting zal om 13.00 uur van start gaan en zal pas afgelopen zijn als een ieder naar huis is gegaan. Hopelijk zullen we jou ook aantreffen op deze dag! De Fordgroeten van het FTU bestuur!

Adres:

AC Restaurant De Meern

Meerndijk 59

3454 HP De Meern

route_r_8.jpg

Hopelijk een beetje mooi weer en veel mensen van de club zodat we een groeps foto kunnen maken eentje waarbij het niet te donker is :P :P

Edit: hoelaat komt iedereen???

en wie komen er allemaal??

- Blackfiesta

- Jeroen

- NightFlash (al ie 100km wil rijden)

- R&s (met de Fiesta ST (heel misschien))

- Razorh (Hij leeft en komt langs)

- Spandel (met de Ka club)

- Edwin (een dikke JA) 13:00

- Miquel (als de baas het toelaat)

- Bart (misschien)

- Marc (misschien)

-

Nou mensen das toch al een aardig lijstje word gezellig

alles in het blauw is edit :P

Share

Announcements

• Create New...