Jump to content

Fiesta Sport, Mk7, Frozen White.

P@T
 Share

Recommended Posts

Te gek mooie wagen.

Die diffusor zou standaard op iedere Fiesta moeten zitten (net als de chromen lijst langs de ramen en de grill overigens).

Gefeliciteerd! Veel rijplezier ermee.

Een ding is zeker... dat wordt voorlopig flink veel geplette vliegen en vogelpoep boenen. :grin:

• 4 weeks later...

Ik vraag me af hoe het zit met die zwarte velgen. Worden die gewoon door de Ford dealer geleverd? Ik vind ze wel mooi. Ik heb een leaseauto, dus zal wel ff wat moeten regelen met de leasemaatschappij.

Ik vraag me af hoe het zit met die zwarte velgen. Worden die gewoon door de Ford dealer geleverd? Ik vind ze wel mooi. Ik heb een leaseauto, dus zal wel ff wat moeten regelen met de leasemaatschappij.

Volgens mij ben ik er al achter welke velgen het zijn.

Borbet LV4:

fiesta_4.jpg

fiesta_5.jpg

fiesta4.jpg

Erg mooie Fiesta Sport! Dat Frozen White staat ook erg goed op de Fiesta vind ik en met een paar dikke zwarte velgen is hij natuurlijk helemaal af! :duim:

Mag ik trouwens vragen wat die sideskirts moeten kosten?

Ik ben zelf ook aan het kijken naar een Fiesta Sport en de dealer wilde beweren dat de skirts 1.250 euro per kant(!) moeten kosten, totaal dus 2.500 euro. Dit vind ik wel erg veel geld. In Duitsland wordt de gehele styling kit voor 750 euro geleverd, dus lijkt me 2.500 voor alleen de skirts erg overdreven.

ik heb betaald 350 euro voor 2x sideskirt + spuiten +monteren

heb toen naar blijkt een zeer goede deal gemaakt nu staat het een stuk duurder in de pryslijst.

heb denk ik het geluk gehsad dat ik het al in sept 08 bersteld heb op de dag van de introductie toen was de prys nog niet geheel bekend.

Inmiddels alweer zondagavond. :mrgreen:

Toen ik hem ging ophalen stond er nog een witte sport, die ook dezelfde dag afgeleverd moest worden.

Deze was eigenlijk bedoeld als demo, maar was al zo'n beetje direct verkocht.

Hier zitten al zwarte velgen onder en dat ziet er erg mooi uit. 8)

Ga wel binnenkort de oranje bollen van de knipperlichten vervangen voor silvervisionlichten van Philips.

P@T, welke dealer is dit?

P@T, welke dealer is dit?

V/d Burgh in Maasdam.

Skirts kosten 749,- per stuk incl montage en spuiten.

Bij mij was er iets misgegaan in de fabriek, cruisecontrol en parkeersensoren achter zaten er niet op.

De rest van het x-pack gelukkig wel.

Als compensatie heb ik toen gekozen voor de skirts. :-D

Skirts kosten 749,- per stuk incl montage en spuiten.

Sorry je zegt 749,- euro per stuk? Dat zijn plastikstrips met een laagje verf erop... kosten maximaal 150 euro per stuk, voor 750 euro kan je een complete ombouw kopen.... staat de koningin op de loonlijst van de Ford-dealer of zo?

prijzen zijn inderdaad echt belachelijk hoog van de originele sportset.

In de folder van Ford staat dat de achterdiffusor niet kan in combinatie met parkeersensoren. Nu zie ik wel geregeld dat Fiesta's dit wel hebben. Weet iemand hoe dat precies zit?

Zie hier:

0212.jpg

prijzen zijn inderdaad echt belachelijk hoog van de originele sportset.

In de folder van Ford staat dat de achterdiffusor niet kan in combinatie met parkeersensoren. Nu zie ik wel geregeld dat Fiesta's dit wel hebben. Weet iemand hoe dat precies zit?

Zie hier:

0212.jpg

ja dit gaat gewoon heb inmiddels de sport diffuser besteld zag in engeland dat ze gewoon standaard op de sport zitten.

ja dit gaat gewoon heb inmiddels de sport diffuser besteld zag in engeland dat ze gewoon standaard op de sport zitten.

Ok thnx voor de info! Wat heb je voor de diffusor betaald als ik vragen mag?

Share

• Create New...