P@T Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 In het sub-forum "even voorstellen" had ik al aangegeven dat wij deze wilden kopen. Alleen twijfelden we nog erg over de kleur. Vandaag dus besteld: Fiesta Sport 1.6 Frozen White met zwarte binnenbekleding. X-Pack Multimedia(heel fijn dat het nu ook leverbaar is op de sport) Curtain airbags Privacy glass Klapsleutels Rvs instaplijsten/pedalen 3 jaar extra garantie Levertijd 8 tot 12 weken. Dealer denkt zelf dat het waarschijnlijk korter kan duren dan 8 weken. Nou ja dat zien we wel, oorspronkelijk wilden we een nieuwe Ka kopen en was eerst een levertijd van 4 maanden. Dat werd ineens 10 maanden!! Door de lange levertijd kwam de dealer met een leuk voorstel om voor de Fiesta te gaan. Ik had de sport uitvoering laatst op de autorai gezien en zag er supermooi uit. Hou jullie op de hoogte van de vorderingen en tips/kritiek zijn altijd welkom. Ik wil er later athracite velgen onder zetten, zoiets: Had deze ook gezien op de rai en zaten onder een Alfa Mito. Echt mooie schoepenvelgen. Moet wel even zoeken bij een velgenboer, nog niet gevonden tot nu toe(of wat er op lijkt) Is de steek trouwens hetzelfde als de Mk6? Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, Groeten Patrick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop Velgmaten zijn volgens mij inderdaad hetzelfde als het vorige model. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koSTer1981 Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Nice!!!! Goede keuze qua kleur en ook de beoogde velgen lijken mij er goed onderstaan. Alvast veel plezier ermee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Dit ziet er inderdaad zeer goed uit, Die velgen zullen wel of van alfa zelf zijn, of zijn net nieuwe velgen die nog op de markt gaan komen. Hopen dat hij snel geleverd gaat worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Goede keus gemaakt en dan op naar Engeland om hem te laten tunen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarco Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Gefeliciteerd met je aankoop en veilige kilometers toegewenst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Gefeliciteerd met je aankoop. Gelukkig heb je niet voor dat lelijke interieur gekozen wat de auto op de foto's heeft. Veel succes met wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P@T Posted May 12, 2009 Author Report Share Posted May 12, 2009 Vandaag contact gehad met de dealer. Ik heb de optie privacy glass laten vervallen. Het lijkt mij toch mooier om overal hetzelfde glas te hebben. Hij was nog niet in productie dus het was geen probleem. Kreeg ook een voorlopige bouwdatum door van 3 juni. Hopen dat het doorgaat dan kan ik hem laten zien op de meeting in Vuren eind juni?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
freezing2 Posted May 21, 2009 Report Share Posted May 21, 2009 mooie wagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted May 21, 2009 Report Share Posted May 21, 2009 Vandaag contact gehad met de dealer. Ik heb de optie privacy glass laten vervallen. Het lijkt mij toch mooier om overal hetzelfde glas te hebben. Hij was nog niet in productie dus het was geen probleem. Zonde als je het mij vraagt, ik ben juist erg tevreden met deze optie. Maar zoals je zegt zie je inderdaad wel een duidelijk verschil tussen voor en achter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt.Flippy Posted May 21, 2009 Report Share Posted May 21, 2009 Kvind het ook veel mooier met getinte raampjes. Geeft zeker langs achter een heel ander en sportiever beeld van de auto. Hoe dan ook mooie wagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
newfiesta Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 gefeliciteerd zeer fraaie wagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
P@T Posted June 5, 2009 Author Report Share Posted June 5, 2009 Update: Vandaag is de Fiesta gebouwd. En gelukkig ook in Keulen. Zo rond de 20e zou ik hem kunnen halen, is nog mooi op tijd voor de meeting in Vuren. Klopt het wel dat het transport van Keulen naar mijn dealer ongeveer een week is?? Als hij aankomt dan maak ik alvast wat foto's als ie nog in het vet zit. Ook nog wat foto's gevonden van een sport zonder privacyglass. Contrast van de ramen met zwarte strepen steekt ook mooi af met het wit. Met privacyglass vind ik het een beetje sjonnie/ bestelwagen worden. In een andere kleur bv sea grey staat het weer wel mooi. Hopelijk volgende week de eerste foto's... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Klopt het wel dat het transport van Keulen naar mijn dealer ongeveer een week is?? Dit kan kloppen, we hadden laatst Jaap en die zijn auto was zelfs al met 4 dagen bij de dealer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P@T Posted June 9, 2009 Author Report Share Posted June 9, 2009 Hmmm, 4 dagen verder en nog niks. Hopelijk hoor ik iets voor het einde van de week. Zodra de vrachtwagen komt zou de dealer mij direct bellen, ga ik alvast kijken en natuurlijk wat foto's maken. Gaat het transport vanaf Keulen trouwens direct met een vrachtwagen, of bv via trein naar depot en dan alsnog met vrachtwagen naar de dealer? Ik heb wel gelezen dat er per dag zo'n 1900 Fiesta's gemaakt worden in Keulen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xtrme Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 Je bent in ieder geval al verder als met je Ka gekomen. Je nieuwe karretje is nu echt klaar, dus da's al een hele onzekerheid minder. Nog even en je rijd prinsheerlijk in je nieuwe bolide. Ik kon zelf ook niet wachten tot ik hem had. Heb hem nu 10 dagen en ga er het liefst de hele dag op een stoeltje voor zitten kijken. Wat is dat ding mooi. Vooral de eerste keer dat ik 'savonds de deur open deed, alle lichtjes zag, en daarna van mijn werk terug naar huis reed, vergeet ik nooit meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 Ik vind hem ook veel mooier zonder privacy glass. Getinte ramen vind ik ook alleen mooi als het rondom gebeurd is, maar aangezien dat niet mag, dan maar niet. Ik vind trouwens deze spoiler op de sport wel veel beter uitkomen dan op niet sportjes. suc6 met wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P@T Posted June 13, 2009 Author Report Share Posted June 13, 2009 Gisteren(vrijdag 12/6) was hij aangekomen bij de dealer. Hier zijn alvast wat foto's Begin deze week komen er ook nog side-skirts op. Afhankelijk hoe snel de spuiter is zou ik hem misschien al komend weekend en anders begin volgende week kunnen ophalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc1986 Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Hey P@T fijn om te lezen dat je Fiesta bij de dealer is binnengekomen. Ziet er erg gaaf uit in het wit, de side-skirts zullen hem helemaal af maken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
P@T Posted June 19, 2009 Author Report Share Posted June 19, 2009 Morgen om 10:30 kan ik hem gaan ophalen bij de dealer. Zal wel een lange nacht worden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk1 Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 hele mooie wagen! getint glas en getinte achterlichten maken hem helemaal af. ik ging vannacht al op de stoep van de dealer zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 Super karretje Vind de kleur er ook goed bij staan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
P@T Posted June 21, 2009 Author Report Share Posted June 21, 2009 Inmiddels alweer zondagavond. Toen ik hem ging ophalen stond er nog een witte sport, die ook dezelfde dag afgeleverd moest worden. Deze was eigenlijk bedoeld als demo, maar was al zo'n beetje direct verkocht. Hier zitten al zwarte velgen onder en dat ziet er erg mooi uit. En thuis bij zijn nieuwe huis.. Ga wel binnenkort de oranje bollen van de knipperlichten vervangen voor silvervisionlichten van Philips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Zelf ben ik geen voorstander van wit (politie-auto gedachte komt bij me op), maar ik moet toegeven dat de MK7 wel erg deftig is in het wit. Die donkere velgen staan zeker goed, maar met de zilverkleurige velgen die jij hebt rij je ook absoluut niet voor schut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Ziet er echt heel gaaf uit. Gefeliciteerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts