TaMMie Posted January 6, 2005 Report Share Posted January 6, 2005 Hai mensen, ik heb een photoshop request. Geen Fiesta maar een Ka zo tussendoor is ook wel leuk toch? Het gaat om de achterbumpert van een Sportka...ff fotowtje van de ka-club site geleend:Ik heb drie verschillende requests:1. Helemaal glad, dus alle uitsparingen dicht behalve het achteruitrijlicht2. Kenteken uitsparing en de gereserveerde plaats voor de reflectoren weghalen en er een grote "lachebek"van maken3. De stijltjes van de reflectoren laten zitten en een drie happer effect makenEn dit alles in Panther Black *edit* Als jullie de achterklep ook meteen glad kunnen maken en de ruitenwisser weg willen halen...zou dat ook erg fijn zijn Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TaMMie Posted January 6, 2005 Author Report Share Posted January 6, 2005 Hier een foto van mijn eigen Ka-achterkant...misschien makkelijk...of niet...zie maar hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 6, 2005 Report Share Posted January 6, 2005 Leuk projectje als ik mijn inzending voor de contest afheb... Ik kom er dus de komende dagen niet aan toe Iemand anders wel eerder de tijd? Ga je gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
TaMMie Posted January 7, 2005 Author Report Share Posted January 7, 2005 Ik wil het wel zo snel mogelijk hebben Neej hoor geintje, doe maar rustig aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted January 7, 2005 Report Share Posted January 7, 2005 Sorry heb me een beetje laten gaan heb de kleur nog niet veranderd had ik even geen tijd meer voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TaMMie Posted January 7, 2005 Author Report Share Posted January 7, 2005 Zo kom ik geen drempel meer over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted January 7, 2005 Report Share Posted January 7, 2005 Zo kom ik geen drempel meer over Oh geen show bak??Dan zal ik hem zo wel weer terug zetten naar oude veren (staat echt niet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TaMMie Posted January 7, 2005 Author Report Share Posted January 7, 2005 Hmm...neej is toch wat minder zo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 8, 2005 Report Share Posted January 8, 2005 Ik wil het wel zo snel mogelijk hebben Ik ben al blij als ik nog voor zondag avond mijn inzending voor de contest afkrijg (Misschien moet ik die maar overslaan en meteen aan deze Ka beginnen )Hmm...neej is toch wat minder zo..Ik denk dat het standpunt van de fotograaf nogal laag is, waardoor je meer onder de auto doorkijkt. Ik denk dat er iemand op zijn buik op het asfalt gelegen heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted January 8, 2005 Report Share Posted January 8, 2005 Vind hem wel gaaf zo dicht bij het asfalt.......Maar dan kan je niet meer in Heehugowaard wonen......Moet je misschien luchtvering kopen? Laterrrrrrrrrrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spandel Posted January 8, 2005 Report Share Posted January 8, 2005 Sorry heb me een beetje laten gaan heb de kleur nog niet veranderd had ik even geen tijd meer voor.in een woord: VET! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts