Jump to content

Battle Of The Small Meeting

Pim
 Share

Recommended Posts

Om 11.45 vertrokken vanuit Vlaardingen ,"met de kids + vriendin van dochter",richting de Meern om toch maar even present te zijn op de meeting. Daar aangekomen werd ik verbannen naar het parkeerterrein van het mooie AC Restaurant "omdat er volgens de organisatie geen plek meer was voor onze club". Daar aangekomen stonden er al 2 Fiesta's en we besloten om eens te gaan kijken of er op onze gereserveerde plekken nog wel plaats was voor ons clubje. Wat schetst onze verbazing plek zat voor de Fiestclub. Wij onze wagens gehaald en via de afzetting "welke Michiel omhoog hield voor ons" onze wagens op het meetingterrein neergezet. Vond dit toch wel een slechte zaak dat wij niet op het terrein werden toegelaten en dat wij illegaal naar binnen moesten. Na iedereen onder de afzetting te hebben doorgelaten kon de meeting voor ons pas echt beginnen. De opkomst viel tegen maar het weer maakte een hoop goed. Het was ondanks dat toch gezellig met de clubleden onderling. Bij het AC was het als vanouds service van het laagste niveau. Na de meeting nog even gestopt bij de Mc Donalds bij Bodegraven om daar met Jur, Jacq , Joanna , Marc , Pim en de kids + vriendin van dochter een hapje te eten. Ondanks de lage opkomst toch wel een gezelige dag geweest en nu op naar FITP. Heb deze keer geen foto's gemaakt maar Marc wel. Hoop dat hij deze nog even wil plaatsen.

Vond het gezellig vandaag. Alleen de opkomst was beschamend laag voor de Fiesta-club, op het hoogte punt stonden er 7 Fiesta's op een rij...

OK heb wel helemaal 2 foto's van de auto's gemaakt, en eentje bij die hamburger keten....

IMG_1302.jpg

IMG_1303.jpg

....en eentje bij die hamburger keten....

IMG_1305.jpg

Zoals eerder aangegeven .. was de opkomst van fiesta's helaas mager )-:

Zo'n mooie dag..

Zo'n leuk moment .. om eens te "Gluren bij de Buren"

Wat verstaat een "arosa cub" of een "Peugeot 106" club onder tuning en styling (niet om ze hier negatief af te schilderen, want er stonden plaatjes tussen)

Gelukkig begreep men dit jaar beter wat men onder een "Small car" verstaat .. dus geen BMW 3 serie te vinden, alleen een verdwaalde subaru.

De deukendokter heeft veel werk verricht bij sommige bezoekers,

De meguires stand had goede aanloop .. maar moet eerlijk bekennen dat mij de overige 'standhouders' niet echt opgevallen zijn.

De hele dag kan men terecht in het AC Restaurant voor een hapje en een drankje en voor toiletgebruik.

Daarnaast zijn we in overleg met een aantal bedrijven voor een aantal clinics, en demo’s! (tips zijn welkom)

Bedroevende bediening .. as always.. Alsof ze daar niet met plezier werken ofzo.

- ga je op een plekje zitten, om na een 15 minuten te horen dat dat deel van de zaal afgesloten is ????

- Personeel met een sik tot op de grond..

- Bediening ... nou ja.. als je niet eens normaal een bestelling kan opnemen, laat staan een beetje onthouden wie wat besteld heeft.

- Bestelling niet in alle redelijkheid tegelijk kunnen krijgen.. (7 drankjes en een tostie..... kwam in 3-en)

- Afrekenen: of op een normale manier 'de rekening' kan presenteren (we kregen een opgefrommeld blaadje in ons handen gedrukt)

we zijn dit jaar helaas genoodzaakt een kleine entree te vragen van 2 euro per auto. maar hiervoor doe je automatisch mee aan show en shine, krijg je een goodiebag bij aankomst, verzorgen we clinics en demo's, en 't geld wat we over houden gaat naar liefdadigheid.

Entreegeld ? er is niemand geweest van de organisatie die me 'ontving', me om 2 euro vroeg.. of me een goodybag wist aan te bieden.. .. clinics.. demo's ?? wie het hardste kon optrekken bij het wegrijden? wie zn stereo het hardst kom aanslingeren ? Ennu welke liefdadigheid (Doe een wens?? )

Om extra veel auto's te trekken hebben we net als vorig jaar weer een contest.

in ieder geval een beker voor de club met de meest aanwezige auto's!

En een Best of BotS contest, met oa best of show, best of wheels, best of interior, etc etc etc!

- Best of Show top3. (met leuk xtra prijsje)

- Grootste club aanwezig

- Best of Exterieur

- Best of Interieur

- Best of Performance

- Best of Wheels

- Best of ICE

Wat ik zelf erg jammer vind is de manier van be-oordelen .. en de daarbij behorende uitrijking.

grootste club aanwezig:

- Wanneer tel je dit.. bij binnenkomst.. a.d.h.v. betaling ?

Best of Exterieur:

- Is een standaard auto in tip top conditie beter dan een vol gepimpte auto, waarvan de lak net iets minder is? ofwel .. waar wordt op gelet bij zo'n beoordeling.. Let men op de staat van de auto, het werk wat er aan gedaan is.. of de smaak van styling..? Om een voorbeeld te noemen.. de Kia Picanto die vol in het zicht stond vind ik persoonlijk Verre van mooi, maar het werk wat er aan gedaan was, was (zover ik heb kunnen zien) goed gedaan.. zag er goed verzorgd uit.. en als 1 geheel doorgevoerd..

Best of Interieur:

- Hoe beoordelen ze dit.. appels met peren vergelijken? wie de meeste polyester heeft verwerkt .. mij auto had de deuren dicht, maar niet omdat ik me hoef te schamen voor het interieur.. maar gewoon .. omdat ik ze dicht had. Daardoor kunnen ze dus blijkbaar mn interieur niet hebben gezien, laat staan beoordelen

Best of Performance

- Wie de meeste pk's heeft ? dat is nog meer appels met peren vergelijken .. diesels t.o.v. benzine.. Turbo's, non turbo's ..

Best of Wheels

- eentje die net als exterieur wel voor de hand ligt, maar naar mijn mening ALLES met exterieur te maken heeft, dus waarom appart?

Best of ICE

- SQ of DB's ? geluid .. of uiterlijk ?

De uitrijking... had een PA systeempje mogen hebben, verder goed gesproken (voor zover te horen was)

Als je mij vraagt zou deze contest wat duidelijker mogen zijn

- Inschrijving vooraf

- ingeschreven auto's bij elkaar zetten (al haal je dan de 'clubs' uit elkaar

- Categorien duidelijk (inhoudelijk) omschrijven met bijbehorende eikpunten

- meer de techniek laten spreken .. dan de smaak (alhoewel dat dit jaar geloof ik wel goed zat)

Al met al een erg geslaagde dag ..

Ennu Pim .. Ruim volgende keer je eigen zooi op bij de Mac, dan steken je kids ook nog eens wat op :-P

Ik was er helaas niet bij dit keer. Mede doordat mijn startmotor nu staakt, en de auto daardoor zaterdag een grote beurt krijgt. Ook was het onpraktisch voor me aangezien de randweg van Eindhoven richting Maastricht afgesloten is (tussen Leende en Leenderheide).

Dus ik ben er volgende keer weer. Enne... dan niet bij de Meern ;)

Ik had me verslapen... wekker is denk ik wel af gegaan maar daar heb ik nix van mee gekregen!

Aangezien ik smiddags nog wat anders op de agenda had staan, was het echt te laat om te gaan...

balen, maar volgende keer ben ik er 100% zeker bij!

Ik had me verslapen... wekker is denk ik wel af gegaan maar daar heb ik nix van mee gekregen!

Aangezien ik smiddags nog wat anders op de agenda had staan, was het echt te laat om te gaan...

balen, maar volgende keer ben ik er 100% zeker bij!

Hoe kan je je verslapen? als de dag al meer dan halverwegen was ??

of ben jij een van jeugdige nachtbrakers van nederland :-P die pas om 7:00u zondag ochtend zijn/haar bed kan terugvinden

(ik weet dat ik vroeger ook wel tot 12:00u in mn bed kon blijven liggen na een nachtje stappen)

Hoe kan je je verslapen? als de dag al meer dan halverwegen was ??

of ben jij een van jeugdige nachtbrakers van nederland :-P die pas om 7:00u zondag ochtend zijn/haar bed kan terugvinden

(ik weet dat ik vroeger ook wel tot 12:00u in mn bed kon blijven liggen na een nachtje stappen)

haha, 7:00 zijn geen uitzonderingen hoor;)

Ik was wel wakker geworden, maar toen kon ik nog 3kwartier blijven liggen..

dus dat deed ik natuurlijk ook.. de rest kan je wel raden natuurlijk!

Maar uitslapen tot tussen 14:00 / 16:30 is geen probeem bij mij :oops:

Owhja.. en dat 'spinnen op de parking' van een van 'onze' fiesta's.. is natuurlijk ook niet netjes.. zoiets doe je niet.. (maar bewaar je voor als je wegrijdt bij het stoplicht hahaha .. maar doe het dan goed)

• 2 weeks later...
Owhja.. en dat 'spinnen op de parking' van een van 'onze' fiesta's.. is natuurlijk ook niet netjes.. zoiets doe je niet.. (maar bewaar je voor als je wegrijdt bij het stoplicht hahaha .. maar doe het dan goed)

Ja dat was ik. Na afloop dacht ik ook van dat had ik beter niet kunnen doen, maarja. Nu te laat. Het goed doen wordt hem niet als je rond de 40% vermogen kwijt bent door een raadselachtige oorzaak...

Ja dat was ik. Na afloop dacht ik ook van dat had ik beter niet kunnen doen, maarja. Nu te laat. Het goed doen wordt hem niet als je rond de 40% vermogen kwijt bent door een raadselachtige oorzaak...

Te veel gewicht?

Uitlaat verstopt (katalysator) ?

Vervuilt luchtfilter ?

Share

• Create New...