Jump to content

7januari 20:00uur Amsterdam Zuidoost

Blackfiesta
 Share

Recommended Posts

meetings was erg gezellig jammer dat je zo vroeg wegging San!.

Over 2 weken weer?

Even wat info. Deze meeting werd in eerste instantie opgezet door Street Legal Honda en dit werd langzaam ook wat meer merken.

Nu SLH opgedoekt is en de meeste leden al bij tuningscene zaten is het nu voornamelijk tuningscene forummembers.

Tuningscene is geen club/team. Tuningscene is een online portal die clubs graag bij elkaar wilt brengen. Dit doen we door middel van een zo'n informatieve site mogelijk.

Het lijkt me leuk een aantal fiestatjes over 2 weken in Amsterdam te zien en te spreken.

Uiteraard zijn jullie al welkom om te kijken op de website en/of forum.

Dus tot over 2 weken! kunnen we de fiestaclub ook gaan promoten op tuningscene.nl dmv. wat leuke fotos!

Leuk initiatief, zeker om de wat kleinere clubs wat meer in de picture te krijgen :)

Ik zal zeker een keer naar deze meeting komen, is niet zo heel ver weg, en de vrijdag avond hang ik anders toch maar voor de TV :)

en de vrijdag avond hang ik anders toch maar voor de TV :)

Nou voor topgear op veronica hoef je vrijdag avond in elk geval niet meer thuis te blijven. Na vorig jaar netjes het 2003 seizoen gekeken te hebben gingen ze vorige week ineens de STIG introduceren. JEZUS!!! je gaat toch geen uitzendingen van voor 2000 ofzo uitzenden!!! :-(

Waarschijnlijk mogen ze de laatste uitzendingen die net op de BBC zijn geweest nog niet uitzenden. Daar moet je volgens mij veeeeel rechten voor betalen. Al dat geld is naar de KNVB gegaan...

Ik zag net wel een aankondiging voor topgear, Grote beurt en nog zo'n autoprogramma, dus misschien was vorige week een "tussen aflevering"

Share

• Create New...