Jump to content

7januari 20:00uur Amsterdam Zuidoost

Blackfiesta
 Share

Recommended Posts

Geen idee misschien als het een geslaagde meeting is wel  

ik organiseer het niet maar als het aan mij zou liggen zou ik daar wel een maandelijkse meeting willen :D

We wachten met smart op je verslag :P

PS: leuk trouwens dat je ook op dat forum dezelfde handtekening gebruikt :) Misschien levert het nog wat extra leden op ;)

Geen idee misschien als het een geslaagde meeting is wel  

ik organiseer het niet maar als het aan mij zou liggen zou ik daar wel een maandelijkse meeting willen :D

We wachten met smart op je verslag :P

PS: leuk trouwens dat je ook op dat forum dezelfde handtekening gebruikt :) Misschien levert het nog wat extra leden op ;)

ik hoop dat de fotos een beetje willen lukken want ik heb nogal moeite met savonds fotograveren (iemand nog ideeen heb een Kodak Easyshare DX4530)

PS terug: Ik gebruik op 8 forums overal deze handtekening :D

Op sommige forums wordt dit niet gewardeerd omdat die merkgebonden zijn (nissan, citroen) maar ik ben niet echt een poster meer een lezer... (behalve hier dan :oops: )

Zit er geen speciale nachtstand op dat toestel?? Want meestal is de flitser niet krachtig genoeg om de hele auto te belichten (zonder meteen rare schitteringen te krijgen op al die pas gepoetste motorkappen :) )

8 forums?? Doe je goed :) En dat je op een merkgebonden forum heel goed geaccepteerd kan worden als vreemde eend is op dit forum wel duidelijk lijkt me: Een Mazda-rijder in de crew :oops:

Ik heb er trouwens totaal geen problemen mee als er iemand lid wordt die zelf in een totaal ander merk rijdt: Dat is alleen maar een compliment dat het forum/de club interesaant genoeg is om te bezoeken, zelfs voor iemand die niet in een Fiesta rijdt :wink:

Zit er geen speciale nachtstand op dat toestel??  Want meestal is de flitser niet krachtig genoeg om de hele auto te belichten (zonder meteen rare schitteringen te krijgen op al die pas gepoetste motorkappen :) )

8 forums?? Doe je goed :) En dat je op een merkgebonden forum heel goed geaccepteerd kan worden als vreemde eend is op dit forum wel duidelijk lijkt me: Een Mazda-rijder in de crew  :oops:  

Ik heb er trouwens totaal geen problemen mee als er iemand lid wordt die zelf in een totaal ander merk rijdt: Dat is alleen maar een compliment dat het forum/de club interesaant genoeg is om te bezoeken, zelfs voor iemand die niet in een Fiesta rijdt :wink:

Juist zo denk ik er ook over ik vind het gewoon leuk om projeckten te bekijken en te kijken waar de mensen zich mee bezig houden en hoe kan je dat beter doen dan op heel veel forums rond te kijken :P

Ja er zit wel een speciale nachtstand op maar meestal krijg ik er alleen maar vlekken enzo mee maarja gewoon alle standen morgen even proberen en dan kijken welke het beste lijkt....

maar er zit nog een reden dat ik daar even heen ga :P

ben nogal verslaafd aan de ikea hotdogs meestal rij ik er ook gewoon heen om even te eten daar :lol:

ik hoop dat de fotos een beetje willen lukken want ik heb nogal moeite met savonds fotograveren (iemand nog ideeen heb een Kodak Easyshare DX4530)

Op automatische camera's (dus ook op de gewone digitale) zit een kleine flitser die hooguit een meter of 3 ver komt. Kijk ook of je geen vinger voor de lens houdt, anders komt je vinger heel licht eruit en je onderwerp heel donker (automatische belichting.....). Hetzelfde gebeurt als je vanaf langere afstand wil fotograferen en er staat iemand tussen je onderwerp en jou, dan wordt diegene heel erg door je flits belicht en je onderwerp minder.

Dus als je 's avonds wil fotograferen, kijk of je vrij baan hebt en maak foto's vanaf een meter of 2 à 3. Succes!

Op automatische camera's (dus ook op de gewone digitale) zit een kleine flitser die hooguit een meter of 3 ver komt. Kijk ook of je geen vinger voor de lens houdt, anders komt je vinger heel licht eruit en je onderwerp heel donker (automatische belichting.....). Hetzelfde gebeurt als je vanaf langere afstand wil fotograferen en er staat iemand tussen je onderwerp en jou, dan wordt diegene heel erg door je flits belicht en je onderwerp minder.

Dus als je 's avonds wil fotograferen, kijk of je vrij baan hebt en maak foto's vanaf een meter of 2 à 3. Succes!

en GEEN kentkenplaten derop zetten.. die geven namelijk zoveel licht dat je camera daar op focust... en ik kan het weten.. heb vaker mislukte fotos gemaakt van avond meetings... eeen gewoon normaal toestel die je zelf scherp moet stellen zou het beste wezen!

Oke hier even een kleine update nu nog zonder fotos maar die komen vanavond of morgen (net waneer ik tijd heb :P)

Het was heel gezellig nu nog klein maar daar gaat zeker verandering in komen het is nu nog een onbekende "club" maar daar gaat binnekort verandering in komen als ze zichzelf bekend gaan maken. Ze willen een groep worden voor alle verschillende merken niet betaald dacht ik maar meer voor de gezelligheid. De reden dat ze nu nog niet bekend willen worden is dat ze nog wat problemen met het forum hebben. (zoekfunctie new posts) maar hier wordt hard aan gewerkt.

Over een paar weken ga ik wel weer een keertje kijken als het ook wat beter weer is. Want het was best wel heel koud met die harde wind :P

FOTO'S :)

Enne, leuk te horen dat het gezellig was. Ik hoop er een volgende keer ook eens bij te zijn, Amsterdam is niet zo ver dus da's geen probleem (Sterker nog, ben net terug uit onze hoofdstad ;))

Share

• Create New...