Jump to content

Welcome Mondeo R.i.p Fiesta

blaasbeest
 Share

Recommended Posts

Zoals jullie bijna allemaal weten is mijn Fiesta total loss gereden. Al het verzekeringswerk is gelukkig achter de rug , helaas beetje in mijn nadeel maarja het leven is hard zullen we maar zeggen.

Ondanks dit heb ik toch een leuke auto op de kop getikt. Het is een Mondeo V6 uit 1999 geworden.

img0576large.jpgimg0575large.jpg

Opties:

2.5i V6 170pk

Automaat

Leren bekleding

Elec. ramen en deuren voor en achter

Verwarmde voorruit

Airco

Cruise Control

Verwarmde voorstoelen

enz enz

Ondanks dat ik Mondeo ga rijden blijf ik wel op het forum aanwezig en zal ook evt PM's van jullie beantwoorden en ook de topics blijven lezen.

Vind het best nog mooie auto's dees Mondeo's en met zo'n V6 zal u ook best wel vooruit gaan.

Hij schreeuwt wel ontzettend hard om een verlaging :o Kan mij niet herinneren dat vroeger onze Mondeo zo hoog stond!

Mja komt door de banden. Zitten nog de pirelli's van de fiesta omheen. 195/45/16 maar die ga ik wisselen voor 205/55/16 en dan staat het gelijk anders.

Als dat dan nog niet staat moet ik voor andere velgen gaan kijken maar ik vind deze gewoon zo mooi hahah.

Mja komt door de banden. Zitten nog de pirelli's van de fiesta omheen. 195/45/16 maar die ga ik wisselen voor 205/55/16 en dan staat het gelijk anders.

Als dat dan nog niet staat moet ik voor andere velgen gaan kijken maar ik vind deze gewoon zo mooi hahah.

Denk dat ze er in 18" mooi onder zouden staan 8)

Velgen zijn 16inch anders passen er geen 16 inch banden onder natuurlijk ;)

Doe anders een bod zou ik zeggen.

Overigens zijn banden voor mij geen probleem om te regelen dus het kopen van banden doe ik zelden. Op mijn werk ligt er altijd wel een mooi bruikbaar setje ;)

De automaat is een bewuste keuze geweest. Ik vind deze V6 met handbak te nerveus rijden / koppelen.

Ja 18" vind ik zelf ook mooier eronder staan maar het heeft wel nadelige effecten..

Comfort wordt minder

Auto wordt zenuwachtiger en gaat zoeken ( rechtuit rijden )

Maar wie weet als ik een leuke set tegen kom.

Share

• Create New...