blaasbeest Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 Zoals jullie bijna allemaal weten is mijn Fiesta total loss gereden. Al het verzekeringswerk is gelukkig achter de rug , helaas beetje in mijn nadeel maarja het leven is hard zullen we maar zeggen. Ondanks dit heb ik toch een leuke auto op de kop getikt. Het is een Mondeo V6 uit 1999 geworden. Opties: 2.5i V6 170pk Automaat Leren bekleding Elec. ramen en deuren voor en achter Verwarmde voorruit Airco Cruise Control Verwarmde voorstoelen enz enz Ondanks dat ik Mondeo ga rijden blijf ik wel op het forum aanwezig en zal ook evt PM's van jullie beantwoorden en ook de topics blijven lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt.Flippy Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 Vind het best nog mooie auto's dees Mondeo's en met zo'n V6 zal u ook best wel vooruit gaan. Hij schreeuwt wel ontzettend hard om een verlaging Kan mij niet herinneren dat vroeger onze Mondeo zo hoog stond! Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaasbeest Posted April 17, 2009 Author Report Share Posted April 17, 2009 Mja komt door de banden. Zitten nog de pirelli's van de fiesta omheen. 195/45/16 maar die ga ik wisselen voor 205/55/16 en dan staat het gelijk anders. Als dat dan nog niet staat moet ik voor andere velgen gaan kijken maar ik vind deze gewoon zo mooi hahah. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt.Flippy Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 Mja komt door de banden. Zitten nog de pirelli's van de fiesta omheen. 195/45/16 maar die ga ik wisselen voor 205/55/16 en dan staat het gelijk anders. Als dat dan nog niet staat moet ik voor andere velgen gaan kijken maar ik vind deze gewoon zo mooi hahah. Denk dat ze er in 18" mooi onder zouden staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 hoeveel inch zijn die velgen ? Vind ze wel mooi ..... (bewuste keuze.. automaat?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 Leuke wagen met een 6-cilinder. Ik heb nog een setje Michelin liggen in de maat 205/55R16. Een collega wilde ze overnemen, maar heb al een tijdje niets gehoord van hem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaasbeest Posted April 18, 2009 Author Report Share Posted April 18, 2009 Velgen zijn 16inch anders passen er geen 16 inch banden onder natuurlijk Doe anders een bod zou ik zeggen. Overigens zijn banden voor mij geen probleem om te regelen dus het kopen van banden doe ik zelden. Op mijn werk ligt er altijd wel een mooi bruikbaar setje De automaat is een bewuste keuze geweest. Ik vind deze V6 met handbak te nerveus rijden / koppelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Met bieden wacht ik even, aangezien ik vrijdag samen met paps op velgenjacht ga met men feestje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nol Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Erg mooie auto, heel anders dan de Fiesta maar zekers niet verkeerd. Velgen staan er goed onder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Mooie bak, Die velgen zou ik verkopen en voor 18 inch gaan, staat bter onder zo een "grote" auto.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaasbeest Posted April 18, 2009 Author Report Share Posted April 18, 2009 Ja 18" vind ik zelf ook mooier eronder staan maar het heeft wel nadelige effecten.. Comfort wordt minder Auto wordt zenuwachtiger en gaat zoeken ( rechtuit rijden ) Maar wie weet als ik een leuke set tegen kom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benji Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 deze ziet er netjes uit! Maar het blijft zonde van de fiesta.. Ik zag net je advertenties al op marktplaats staan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel XR2i 1.8 16v Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 .. mooie kar hoor... en wordt 't dit.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts