Jump to content

De Dag Begon Goed...

FiestaCo
 Share

Recommended Posts

De dag begon goed, vamorgen examen gedaan (microsoft) en geslaagd.

De rest van de dag werken, kom ik 's avonds bij de auto, heeft er een ****** tegen de linkerzijde van de voorbumper aangereden! Er zit een flinke deuk en een gat ( trekhaak)

En natuurlijk geen briefje achtergelaten, erg laf! :veryangry:

heb de verzekering gebeld en aangifte gedaan bij de politie.

post-1973-1238744273_thumb.jpg

houd jullie op de hoogte.

Dat is zo klote he vooral bij je mooie nieuwe aanwinst :sad:

Gelukkig ben je verzekerd, maar damn...van binnen, je gevoel, heb je pas schade. Schandalig hoe sommige mensen rijden.

Succes/sterkte met de afhandeling!

Gefeliciteerd met het behalen van je studie man! Dat moet het iets wat goed kunnen maken hoop ik :?

Zonde. Erg lame om gewoon weg te rijden.

Ik heb zelf mijn achterspoiler al laten vervangen omdat die beschadigd was. Geen idee hoe dat kwam, maar vermoedelijk vandalisme.

Gefeliciteerd met je MS Examen. Welke heb je gedaan? MCSA, MCSE, nog wat anders?

Zonde. Erg lame om gewoon weg te rijden.

Gefeliciteerd met je MS Examen. Welke heb je gedaan? MCSA, MCSE, nog wat anders?

Ik heb MCDST gedaan, heb afgelopen donderdag de 70-271 gedaan en dan volgende week de 70-272.

(MCSE zou ik wel willen, maar dat ligt een "beetje" te hoog voor mij...)

Misschien dat ik nog wel MCSA ga halen.

mooi kl*te zoiets..

Waarborg fonds inschakelen (alleen moet er dan iemand getuigen dat je auto schade vrij geparkeerd is en dat de schade door een auto is veroorzaakt.)

Succes met de Microsoft examens, als je nog voor MCSA 2003 gaat dan is 70-291 een beest, maar goed te doen.

http://www.examcollection.com/

Voor wat extra ondersteuning.

mooi kl*te zoiets..

Waarborg fonds inschakelen (alleen moet er dan iemand getuigen dat je auto schade vrij geparkeerd is en dat de schade door een auto is veroorzaakt.)

Succes met de Microsoft examens, als je nog voor MCSA 2003 gaat dan is 70-291 een beest, maar goed te doen.

http://www.examcollection.com/

Voor wat extra ondersteuning.

thnx voor de link!

Dat is echt balen zeg,weet hoe je je voelt,heb bij mij helaas het zelfde verhaal mee gemaakt.Alleen ik had mensen gehad die temminste de netheid hadden om eerlijk toe te geven dat ze er tegen aan hadden gezeten,en bij mij waren het alleen krassen.

Wat ze precies bij jou bumper zullen gaan doen...messchien dat het toch mogelijk is te repareren en denk dat ze dan de helft van je bumper uit spuiten...

Maar in iedergeval succes met de afhandelingen.

waarschijnlijk gaat er gewoon een nieuwe bumper op. Repareren wordt tegenwoordig meestal niet meer gedaan.

In veel gevallen is het goedkoper om er een nieuwe bumper op te zetten ivm arbeidskosten

Woensdag moet ik gaan bellen voor een afspraak, hij wordt gemaakt via de dealer in oisterwijk, die sturen em naar vessem.

• 2 weeks later...
 Share

• Create New...