Black Beauty Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Met veel pijn in het hart hebben wij onze Black Beauty achter moeten laten bij Ford Utrecht Leidsche Rijn . Na 4 prachtige jaren en 115.000 kilometer werd het tijd voor een grotere auto, een Focus Wagon. I.V.M plannen om ons gezin uit te breiden en de leeftijd was dit de beste optie. Errug jammer, maar ja. Een troost is wel dat er, als er een kleine komt, een tweede autootje moet komen. En Quess What, dat wordt gegarandeerd een Fiësta . Ik zal hier dus regelmatig rond blijven kijken en soms reageren, maar ik ga mijn tijd wel delen met de focusclub. Net als Jeroen. Groeten , Antoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Gefeliciteerd met je nieuwe auto Antoon Natuurlijk willen we wel even een plaatje zien he! Oke dan, voor deze keer plaats ik hem ook eens: ik ga mijn tijd wel delen met de focusclub. Net als Jeroen. Wie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Gefeliciteerd met je nieuwe auto Antoon Natuurlijk willen we wel even een plaatje zien he! Oke dan, voor deze keer plaats ik hem ook eens: Wie?? dat vraag ik me ook momenteel af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Gefeliciteerd met je nieuwe wagen, Ben benieuwd naar foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Een nieuwe aanwinst is altijd lekker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Gefeliciteerd met je aankoop. Als je Jeroen spreekt op het Focus Forum doe hem maar de groeten van de Fiestaclub. Ons lukt het niet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Nou, daar kom je hem ook niet tegen hoor. Maar wees gerust, van mij, Tom, Harry, JvO en Red en Bluefiesta ben je niet af als je overstapt naar de Focusclub Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts