Jump to content

Bye Bye St

HarryRST
 Share

Recommended Posts

• Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tsja, wat moet ik anders zeggen dan: :kwijl::mygod::kwijl::applaus::kwijl:

Ben de hele week al aan het opletten om je te spotten, maar het is nog niet gelukt. Volgende week m'n tentje maar even langs de N246 opzetten :mrgreen:

Maandag-avond vertrokken naar Groningen, woensdag-avond terug en sindsdien staat het beestje hier voor de deur stil.

Dus weinig spot kans :grin:

Als je hem snel wil zien moet je een Zaanstad meet opzetten grote kans dat ik er dan bij ben.

• 3 weeks later...

Sorry voor de draadkaap, Harry, maar je topictitel is zo toepasselijk en mijn oude draadje over het aantal ST's in de club staat read-only in het archief...

Want de verkoopsectie staat vandaag bol met spullen die te koop zijn vanwege de ST die de deur uit gaat/is. Drie keer 'bye bye ST' op één dag maar liefst, gaat rap zo!

Toch niet de start van een trend?

Sorry voor de draadkaap, Harry, maar je topictitel is zo toepasselijk en mijn oude draadje over het aantal ST's in de club staat read-only in het archief...

Want de verkoopsectie staat vandaag bol met spullen die te koop zijn vanwege de ST die de deur uit gaat/is. Drie keer 'bye bye ST' op één dag maar liefst, gaat rap zo!

Toch niet de start van een trend?

Je topic Dutch is verplaatst naar algemeen :duim: en ik vrees geen trend, maar wel het einde van een aantal lease ST's.

Je topic Dutch is verplaatst naar algemeen :duim: en ik vrees geen trend, maar wel het einde van een aantal lease ST's.

Ah, dank SR. Misschien inderdaad eens tijd voor een nieuwe inventarisatie...

Share

Announcements

• Create New...