Jump to content

Bye Bye St

HarryRST
 Share

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Damn wat rijdt zo een RS super :grin: :grin: :grin:

Na veel aandringen van de dealer was het vandaag dan eindelijk zo ver dat ik een proefrondje mocht rijden in de groene demo van Ford NL.

Het is echt niet normaal zoveel tractie als die machine heeft, met veel vegen in de bochten rond de Vinkeveense plassen heeft de electronica geen enkele keer ingegrepen, dit kan Barry bevestigen.

Het geluid is alleen maar super te noemen hij schreeuwt het uit als het hard gaat.

En nu maar afwachten totdat de mijne komt dit zal pas de 2e of 3e week van juli worden.

DSC00907.jpg

voor de rest van de foto's;

http://s206.photobucket.com/albums/bb102/H..._ST/Focus%20rs/

De nieuwe RS is zeker nog leverbaar er zijn er nu misschien 20 van de 50 verkocht.

Daarvan zijn er dan 19 voor dealers door het land en die ene is voor mij :cheerlie:

Ik heb officieel bevestigd gekregen dat ik de eerste particulier in NL ben die een RS heeft besteld.

Dan komt nu het lange wachten, de auto gaat in juni geproduceerd worden en dan wordt hij hopelijk nog voor Vuren afgeleverd :veryhappy:

En ik kan met zekerheid er bij zeggen voor de slimmerikken, dat Rudolf dus niet mijn auto heeft gekocht, want ik ruil hem in bij de dealer.

Is wel vreemd dat er dan gezegd word dat je de eerste particulier bent in NL, want er rijden er al 2 in Hengelo (OV) en mijn pa heeft zijn Frozen White RS vorige week zaterdag op kunnen halen...

maar het blijft een Monster.. en hij rijd ook monsterlijk...

Is wel vreemd dat er dan gezegd word dat je de eerste particulier bent in NL, want er rijden er al 2 in Hengelo (OV) en mijn pa heeft zijn Frozen White RS vorige week zaterdag op kunnen halen...

maar het blijft een Monster.. en hij rijd ook monsterlijk...

Dat kan, enkel hebben deze dealers er vermoedelijk 1 via een duitse dealer besteld en niet via de importeur.

Dit is andersom met de nieuwe Ka ook gebeurd, duitse dealers die aan nederlandse dealers toegewezen Ka's direct hebben overgenomen.

Dat kan, enkel hebben deze dealers er vermoedelijk 1 via een duitse dealer besteld en niet via de importeur.

Dit is andersom met de nieuwe Ka ook gebeurd, duitse dealers die aan nederlandse dealers toegewezen Ka's direct hebben overgenomen.

Ja dat zou kunnen, maar we hebben bij onze "huis" Dealer besteld en ik weet uit zeer betrouwbare bron dat deze gewoon uit de 50 voor NL bestemde Focus RS is... en trouwens ze hebben er nog 2 verkocht zoals ik al zei in Hengelo (OV).. Dus ik denk dat gewoon was om hem een paar veren in z'n (jeweetwel :P ) te dauwen....

Dit komt omdat die mensen dan de al eerder bestelde demo/voorraad auto van de dealers hebben gekocht.

Ik heb de eerste particuliere bestelde van NL, die andere waren bij Ford niet bekend als verkocht al waren ze dat wel al.

Alleen is het in dit geval jammer dat ik dan niet ook de eerste rijdende ben.

Op de site's als autogespot komen al geregeld RS-en voorbij en zo weet al zeker dat er 3 rijden in NL, dit betreft 1 blauwe en 2 groene. Dit zijn dan dus niet de auto's van Ford NL.

Dit komt omdat die mensen dan de al eerder bestelde demo/voorraad auto van de dealers hebben gekocht.

Ik heb de eerste particuliere bestelde van NL, die andere waren bij Ford niet bekend als verkocht al waren ze dat wel al.

Alleen is het in dit geval jammer dat ik dan niet ook de eerste rijdende ben.

Op de site's als autogespot komen al geregeld RS-en voorbij en zo weet al zeker dat er 3 rijden in NL, dit betreft 1 blauwe en 2 groene. Dit zijn dan dus niet de auto's van Ford NL.

Ach, en wat maakt het ook uit. Harry heeft er in ieder geval 1 :duim:

En een belangrijke mededeling van officieele aard: Ook het eerste lid hier met een Focus RS

• 2 weeks later...
 Share

Announcements

• Create New...