HarryRST Posted April 3, 2009 Author Report Share Posted April 3, 2009 Zondag ga ik hem in het echt aanschouwen en dan zal het wachten worden tot ergens in juni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaap Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 Geweldige bak Harry. Van harte gefeliciteerd man! Meld je even als je langs Leek rijdt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 Geweldige bak Harry. Van harte gefeliciteerd man! Meld je even als je langs Leek rijdt? Ik heb je nummer nog dan zal ik wel bellen de eerste keer als langs kom als ik ter hoogte van Drachten ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukeli Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Op de rai stonden er 2 zelfs.. Wat een brute bak man !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 Op de rai stonden er 2 zelfs.. Wat een brute bak man !! Dan ben je zeker niet bij de auto-rai Life show geweest?? Daar hebben ze de derde ,die rijdt en is ook groen net als de rest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Ik kan de vorige posts niet meer zien, dus kan dit topic niet meer volgen Hoe kan dit ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Ik kan de vorige posts niet meer zien, dus kan dit topic niet meer volgen Hoe kan dit ?? Jou computer spaced hem denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
marki Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Van harte en ik vind het ook zeker een hele brute bak! En als hij er voor Vuren is kom ik zeker ff kijken.(Dat ligt om de hoek). groet mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 vandaag ook alle 3 gezien.. en in 1 gezeten.. bruuuuuute bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Op de Rai heb ik hem uiteraard staan bewonderen, maar afgelopen vrijdag heb ik hem in het wild op de openbare weg gespot. Op de Radarweg en Basisweg in Amsterdam heb ik een klein stukje met de motor achter hem aangereden. Was een witte, op Nederlands kenteken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Op de Rai heb ik hem uiteraard staan bewonderen, maar afgelopen vrijdag heb ik hem in het wild op de openbare weg gespot. Op de Radarweg en Basisweg in Amsterdam heb ik een klein stukje met de motor achter hem aangereden. Was een witte, op Nederlands kenteken. Deze toevallig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Zou kunnen, het kenteken heb ik niet onthouden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Die auto is namelijk in Amsterdam gespot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Wat betreft de locatie zou het goed kunnen. Ik zal me ogen open houden, misschien spot ik hem wel nog een keer in die buurt. Ik had op dat moment even weinig aandacht voor het kenteken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Wat betreft de locatie zou het goed kunnen. Ik zal me ogen open houden, misschien spot ik hem wel nog een keer in die buurt. Ik had op dat moment even weinig aandacht voor het kenteken Je vizier van je helm besloeg van het gekwijl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benji Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 wat super vet Harry!!! Ik had dit hele toppic gemist joh! Maar ik had het ooit al eens tegen jou zegt, dat als de RS kwam je hem vast wel zou gaan inruilen;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benji Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 word het nu Harry_RS? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 word het nu HarryRS? HarryRST.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Je vizier van je helm besloeg van het gekwijl? Inderdaad. En droop daarna over de tank naar beneden, eindigde op het achterwiel, met een slippartij tot gevolg Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted April 21, 2009 Author Report Share Posted April 21, 2009 HarryRST.... Hmmmm niet eens zo een slecht idee eigenlijk, scheelt weinig en is maar een kleine wijziging voor de showplaten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Hmmmm niet eens zo een slecht idee eigenlijk, scheelt weinig en is maar een kleine wijziging voor de showplaten Moet je alleen je 'handtekening' onder je post aanpassen, de RS links en de ST rechts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutch Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Hmmmm niet eens zo een slecht idee eigenlijk, scheelt weinig en is maar een kleine wijziging voor de showplaten Als je nou nog een paar jaar wacht, heb je ook RST in je echte platen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted May 11, 2009 Author Report Share Posted May 11, 2009 Tijd voor een kleine update, ben vandaag weer eens bij de dealer langs gegaan. Eindelijk is er een productie datum bekent, alleen is deze later als gehoopt 26 juni. Dit betekent dus dat we nog met de ST op Vuren zullen verschijnen jammergenoeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 Tijd voor een kleine update, ben vandaag weer eens bij de dealer langs gegaan. Eindelijk is er een productie datum bekent, alleen is deze later als gehoopt 26 juni. Dit betekent dus dat we nog met de ST op Vuren zullen verschijnen jammergenoeg. Mag je niet eens de demo bij van Kalmthout lenen ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
freezing2 Posted May 21, 2009 Report Share Posted May 21, 2009 Damn, nu ben ik jaloers van de fiesta st naar de focus st naar de focus RS je hebt ze allemaal gehad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts