Jump to content

Bye Bye St

HarryRST
 Share

Recommended Posts

• Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Geweldige bak Harry. Van harte gefeliciteerd man!

Meld je even als je langs Leek rijdt? :wink:

Ik heb je nummer nog dan zal ik wel bellen de eerste keer als langs kom als ik ter hoogte van Drachten ben :duim:

Op de rai stonden er 2 zelfs.. :P Wat een brute bak man !!

Dan ben je zeker niet bij de auto-rai Life show geweest??

Daar hebben ze de derde ,die rijdt en is ook groen net als de rest

• 3 weeks later...

Op de Rai heb ik hem uiteraard staan bewonderen, maar afgelopen vrijdag heb ik hem in het wild op de openbare weg gespot. Op de Radarweg en Basisweg in Amsterdam heb ik een klein stukje met de motor achter hem aangereden. Was een witte, op Nederlands kenteken.

:kwijl::kwijl:

Op de Rai heb ik hem uiteraard staan bewonderen, maar afgelopen vrijdag heb ik hem in het wild op de openbare weg gespot. Op de Radarweg en Basisweg in Amsterdam heb ik een klein stukje met de motor achter hem aangereden. Was een witte, op Nederlands kenteken.

:kwijl::kwijl:

Deze toevallig?

ford_focus-rs_02.jpg

Wat betreft de locatie zou het goed kunnen. Ik zal me ogen open houden, misschien spot ik hem wel nog een keer in die buurt. Ik had op dat moment even weinig aandacht voor het kenteken :mrgreen:

Je vizier van je helm besloeg van het gekwijl? :grin:

Hmmmm niet eens zo een slecht idee eigenlijk, scheelt weinig en is maar een kleine wijziging voor de showplaten :duim:

Moet je alleen je 'handtekening' onder je post aanpassen, de RS links en de ST rechts :wink:

Hmmmm niet eens zo een slecht idee eigenlijk, scheelt weinig en is maar een kleine wijziging voor de showplaten :duim:

Als je nou nog een paar jaar wacht, heb je ook RST in je echte platen. :grin:

• 3 weeks later...

Tijd voor een kleine update, ben vandaag weer eens bij de dealer langs gegaan.

Eindelijk is er een productie datum bekent, alleen is deze later als gehoopt 26 juni.

Dit betekent dus dat we nog met de ST op Vuren zullen verschijnen jammergenoeg. :(

Tijd voor een kleine update, ben vandaag weer eens bij de dealer langs gegaan.

Eindelijk is er een productie datum bekent, alleen is deze later als gehoopt 26 juni.

Dit betekent dus dat we nog met de ST op Vuren zullen verschijnen jammergenoeg. :(

Mag je niet eens de demo bij van Kalmthout lenen ???

• 2 weeks later...
 Share

Announcements

• Create New...