Jump to content

Bye Bye St

HarryRST
 Share

Recommended Posts

Jawel de Focus ST gaat het pad ruimen, maar niet voor het minste geringste de nieuwe RS :veryhappy:

Vanmiddag was het zover na ruim een week onderhandelen heb ik mijn handtekening gezet onder het koopcontract van een nieuwe RS, en niet zomaar 1, de eerste particuliere in Nederland.

Hij moet volgens de planning nu in juni gebouwd gaan worden, wanneer precies moet duidelijk worden met een week of 5.

Ik heb hem niet standaard genomen ik heb er een visability-pack bij genomen met voorruitverwarming en een warmte werende voorruit en het RS pakket bestaande uit :

* DVD navigatiesysteem met 7 inch touchscreen

* Bluetooth telefoonverbinding

* Voice Control bediening voor de audio, klimaatregeling, navigatie en telefoon

* Achteruitrijcamera

* USB-aansluiting

* Parkeersensoren achter

* Bandenspanningcontrolesysteem

Hier is ook nog gedeeltelijk lederen bekleding bij maar dit heb ik laten vervallen.

Ik blijf kleur trouw het is weer een blauwe geworden.

De vorderingen zal ik hier in dit topic vermelden als die er zijn.

Grtzz Harry.

23-02-2009-2.jpg

• Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik gok van niet, hij is namelijk al niet meer leverbaar ( uitverkocht )

De nieuwe RS is zeker nog leverbaar er zijn er nu misschien 20 van de 50 verkocht.

Daarvan zijn er dan 19 voor dealers door het land en die ene is voor mij :cheerlie:

Ik heb officieel bevestigd gekregen dat ik de eerste particulier in NL ben die een RS heeft besteld.

Dan komt nu het lange wachten, de auto gaat in juni geproduceerd worden en dan wordt hij hopelijk nog voor Vuren afgeleverd :veryhappy:

Ik gok ook op een Focus RS (allernieuwste model :kwijl: )

En ik kan met zekerheid er bij zeggen voor de slimmerikken, dat Rudolf dus niet mijn auto heeft gekocht, want ik ruil hem in bij de dealer.

Hey Harry (Sjakie) ,

van harte met de aankoop van de eerste particuliere RS in den lande.

Ik ben trots op je jonguhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!

Heel veel plezier met je ride als je hem heb.

De RS staat in de autoweek met erg positief commentaar.

"Is alleen geschikt voor de ervaren rijder ondanks alle electronische hulp".

Sjonnie :grin::grin::grin:

Netjes Harry, de kredietcrisis gaat duidelijk langs Assendelft :duim:

hahaha, ik dacht net hetzelfde toen ik dit las. Harry, gefeliciteerd met de aankoop. Erg gaaf zeg! Suc6 met wachten.

vreemd, van andere hoeken hoor ik dat deze al niet meer leverbaar is ..

Maar gefeliciteerd met je Blauwe RS , kan er alleen maar van dromen helaas :(

Mijn informatie komt van de verkoopleider van Ford NL en die zal het toch wel weten ;)

De nieuwe RS is zeker nog leverbaar er zijn er nu misschien 20 van de 50 verkocht.

Daarvan zijn er dan 19 voor dealers door het land en die ene is voor mij :cheerlie:

Ik heb officieel bevestigd gekregen dat ik de eerste particulier in NL ben die een RS heeft besteld.

Dan komt nu het lange wachten, de auto gaat in juni geproduceerd worden en dan wordt hij hopelijk nog voor Vuren afgeleverd :veryhappy:

En ik kan met zekerheid er bij zeggen voor de slimmerikken, dat Rudolf dus niet mijn auto heeft gekocht, want ik ruil hem in bij de dealer.

vreemd, van andere hoeken hoor ik dat deze al niet meer leverbaar is ..

Maar gefeliciteerd met je Blauwe RS , kan er alleen maar van dromen helaas :(

Mijn informatie komt van de verkoopleider van Ford NL en die zal het toch wel weten ;)

Dat vertrouw ik ook wel :) ... maar van wie het komt had ik al geen hoge pet maar het wordt wel steeds duidelijker :)

Maar een RS poeh: diep respect :D

jaaaa!! geweldig harry!! heb me gisteravond lang vermaakt met nieuwe testritten van diverse programmamakers op youtube, en dat geluidje!!! Ik ga echt op zoek naar een blowoffvalve van zon RS want dat is echt te bruut!!

geweldige auto!!

Gefeliciteerd Harry met de aankoop. Bij aflevering wil ik wel graag een stukje mee rijden :-D

groeten Barry

Wordt nog druk dan Gideon wilde namelijk ook ook wel en heel stilletjes liet hij blijken dat hij toch ook wel even wilde sturen als ik het goed zou vinden :grin:

jaaaa!! geweldig harry!! heb me gisteravond lang vermaakt met nieuwe testritten van diverse programmamakers op youtube, en dat geluidje!!! Ik ga echt op zoek naar een blowoffvalve van zon RS want dat is echt te bruut!!

geweldige auto!!

Een aftermarket dump-valve in de ST klinkt ook geweldig hoor, spreek uit ervaring.

• 2 weeks later...
 Share

Announcements

• Create New...