Jump to content

Byebye Blaasbeest Xr2i

blaasbeest
 Share

Recommended Posts

Nu ik de foto's zie vanuit de kofferbak.. vrees ik toch bijna het ergste..

de Fiesta is niet bepaald gebouwd om een crash te overleven )-:

Ik heb zelf ook een crash in een mk3 meegemaakt (nog iets zwakker dan de mk3,5) en werd hierbij vol van achter aangereden.

Resultaat: Knikken in de zijschermen, achterbank stond een paar CM omwijd, bodem was omhooggedrukt reservewiel was bijna leesbaar door de bodem heen)

In mijn geval had de HELE achterkant vanaf de B stijlen zo ongeveer vervangen moeten worden, omdat gewoon dit alles zo krom als wat was, maar voornamelijk de balken onder de auto, welke verdraaid en verwrongen waren.

Buiten dat ik ook nog front schade had (wat uiteraard meeweegt) omdat ik doorgedrukt werdt op mijn voorligger die net als ik stil stond hebben wij toen besloten een nieuwe carosserie te zoeken i.p.v. deze te herstellen.

Hij is vandaag naar de schadehersteller gegaan en er komt of morgen of woensdag een expert langs. Zelf ben ik er bijna van overtuigd dat hij total loss is. Hij heeft zelfs zo'n klap gehad dat de B-stijlen een tik tegen de deuren hebben gegeven.

Heel erg rot voor je, hebben ze al enig idee wie de dader is (joyriden misschien?) Zulke mensen moet je echt schoppen tot ze het lekker vinden. Sterkte met de hele afhandeling

Sjezus zeg.........rillingen krijg ik er van als ik je verhaal lees en de foto's zie. :(

Dat is echt een beste klap geweest. Hoop dat ze de dader kunnen vinden. Niet dat je er veel aan zal hebben want je auto krijg je er niet mee terug, maar dan weet je in elk geval wat er gebeurd is.

Succes met de afhandeling van deze ellende.

De expert is geweest maar heeft nog geen uitspraak gedaan. Er wordt nog contact met mij opgenomen maar de voorlopige calculatie van het schadebedrijf liep al over de 4200 euro heen.

4200+, lijkt mij totall.. Cker minder, misschien een dealtje maken met de schadehersteller dat ie het bedrag wat omlaag "afrond".

Is bij mijn schade ook goed uit de bus gekomen.

Suc-6!

mja... laatste nieuws... de schadeexpert heeft me gebeld en had de waarde van de auto op 2500 geschat de idioot.. Verder was hoogste opkoopbod 90 euro !! ik werd boos aan de telefoon maar moest er ook wel om lachen. Ik ben in ieder geval niet accoord gegaan met zijn bevindingen en heb hem verteld dat ik een taxatierapport en nog alle bonnen heb van alles incl foto's en dat hij deze maar aan de verzekering anders moet overhandigen.

Ik ben dus benieuwd hoe het gaat lopen.

Het rare vind ik overigens ook dat ik geen vervangend vervoer heb gekregen ondanks mijn all-risk verzekering. Ik ga dit ook proberen te claimen bij de tegenpartij dat ik meer als 2 weken al ander vervoer heb moeten regelen ( huren ofzo ). Beetje te gek voor woorden dit allemaal.

Jezus Jeffrey, je wordt gewoon dubbel genaaid op deze manier van zaken doen :-?

Ik leef met je mee man!

Wat zeg de verzekering ervan, dat je geen leenauto in de tussentijd krijgt? Is erg jammer dit zo man.

Kan je geen secodn opinion aanvragen en door een andere schade-expert ofiets?>

Sterkte met het wachten.....

vandaag maar weer eens gebeld met de verzekering...

probleem is als volgt.... omdat het o.a nog geen oldtimer is en ik de auto niet volgens artikel 275 ofzo heb verzekerd dat wil zeggen dat het verzekerd is volgens het taxatierapport doet de verzekering moeilijk.

ik moet nu een contra-expertise laten uitvoeren van meer dan 250 euro om hopelijk te horen dat het idd minimaal 4000 euro is dat de auto waard is. zoniet krijg ik alsnog maar 2500 en ben ik de 250 expertisekosten kwijt.

andere optie is rechtsbijstand inschakelen maarja....hoelang gaat dat verhaal dan wel niet duren.... :(

Share

• Create New...