Jump to content

Byebye Blaasbeest Xr2i

blaasbeest
 Share

Recommended Posts

Vrijdagmiddag... lekker met de gasten op de motorbeurs aan het slenteren kijkend naar een onwijs lekkere pitpoes neem ik mijn telefoon op.

De buurman met het bericht dat mijn auto aan de achterkant in puin ligt. Dader is gevlucht en de andere auto staat nog met draaiende motor in de straat.

Tja daar sta je dan in Utrecht 60km bij huis vandaan. Toch nog maar even verder wezen shoppen want naar huis racen had toch geen zin.

Eenmaal thuis aangekomen de schade maar eens bekeken en het is niet mis. De auto is 1 compleet parkeervak verschoven.Achterklep kan de prullenbak in en van de achterbumper is weinig over.Linker uitlaat ligt eraf en is krom. Tevens door de klap is mijn linkerachterscherm geknikt en lijkt het alsof mijn achterbank niet meer goed sluit. Heb het idee dat 1 en ander krom zal zijn.

Morgen bij daglicht maar eens paar foto's maken. Ik ga hem niet opknappen in ieder geval.

Zo en dan nu de foto's

img0528large.jpg

img0529large.jpg

img0530large.jpg

img0531large.jpg

img0532large.jpg

img0527large.jpg

img0534large.jpg

Dat zal vast geen eigen auto zijn geweest van de dader....

Zonde, doodzonde van jouw auto. Als de klap echt zo hard is geweest als je zegt dan is achterkant compleet krom en je versnellingsbak zal ook niet echt lekker meer zijn als je de auto in de versnelling had staan. Standrechtelijk executeren dat soort autodieven die andermans auto pikken en dan van nog iemand anders de auto plat rijden.

ik ben gelukkig wel all risk verzekerd. maar ben niet van plan dit op mijn eigen kosten ( schade vrije jaren ) op te nemen want ik rijd al schadevrij sinds ik me rijbewijs heb en dat is nu 7 jaar.

Ja, en ik was al furieus toen ze in mijn vorige fiesta een bluts hadden gezet en doorgereden hadden, dan moet dit helemaal om te wenen zijn!

Was nog zo'n mooie...

Suc6 nog en hopelijk vinden ze de dader snel, maar dat is meestal maar ijdele hoop bij zo'n gevallen :(

Share

• Create New...