Lander Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Deze week eindelijk m'n nieuwe firmawagen gekregen. Ik wist nu wel dat de Hilux een grote auto (of tank) was, maar dat het zo'n afmetingen had.... Heb hem al de eerste maal gepoetst, en geloof me, ik poets dan toch liever een fiesta Qua pure kracht denk ik dat er niet veel pick-ups kunnen tippen aan deze wagen, het enige spijtige zijn de banden. Er zitten gewone wegbanden op en in het terrein zijn deze niets waard. Op gebied van comfort is dit een gewone berline, het wipt wat meer, maar dan denk je gewoon dat je in een amerikaanse wagen zit... maar genoeg geleuterd foto's : proper gepoetst: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Mooie wagen, en inderdaad poetsen van z'n wagen is een karwei Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Heel netjes. Erg mooie bak, en ze rijden echt prima. Nou nog even bij de baas aandringen voor een setje nieuw rubber. Iets als dit bijvoorbeeld: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Hmmm vrijdag collega's van je gezien in de rotterdamse botlek, zaten aan een frietje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted February 21, 2009 Author Report Share Posted February 21, 2009 tom, waren het collega's, want ik was normaal met een andere collega als enige actief, en dan in de antwerpse haven. En de Rotterdamse haven is geen werkterrein van ons (hebben een eigen firma die pijpleidingen beheert). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Pipeline sniffers, en die reden met een mitsubishi L200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted February 21, 2009 Author Report Share Posted February 21, 2009 ons wagenpark telt alleen Hilux, de Santa Fé en een KIA. De andere divisies bij ons rijden met Berlingo. Dus het zal een concurrerende firma zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Flink ophogen door meterbanden eronder te zetten met flinke noppen dan is die echt BIG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Noem je het dan ook een MonsterLux ofwel High-Lux? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted February 21, 2009 Author Report Share Posted February 21, 2009 Heel netjes. Erg mooie bak, en ze rijden echt prima. Nou nog even bij de baas aandringen voor een setje nieuw rubber. Iets als dit bijvoorbeeld: mmm vrees (weet) dat daar net iets meer aan gedaan is dan alleen de bandjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt.Flippy Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 mmm vrees (weet) dat daar net iets meer aan gedaan is dan alleen de bandjes Afwerking laat toch wat wensen te over: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts