Jump to content

Tot Ziens St, Hello C30

wllmzz
 Share

Recommended Posts

Zoals sommigen van jullie via het wist-je-dat-topic al meekregen heb ik de overstap gemaakt.

De ST is geruild op een C30. Ook uit bedrijfstechnische redenen was de stap van Ford naar Volvo makkelijk(er) gemaakt. Als ik een ST zie doe ik nog altijd het duimpje omhoog! en zal zo nu en dan nog wel wat avonturen hier lezen.. wie weet laat ik mn nieuwe neus wel ff kieke op de meern 19 April...

Maar dan.. de foto's!

Omdat ik aankomend weekend bij de Nürburgring ben, en de week erop ook afwezig ben ben ik toch even wezen kijken op een locatie om in de toekomst eens een shoot te doen (wel of niet met een C30)... Nu issie nog enigzins schoon.. en vooral van binnen!

preview:

voor meer foto's zie: HIER!!

ps. het is echt een genot om in te rijden!!

post-604-1235064223_thumb.jpg

post-604-1235064245_thumb.jpg

Hey gefeliciteerd kerel!

wat voor motorinhoud heb je genomen? bij volvo staat dus een st te koop hmm even checken!

c30 club schijnt ook groot zijn..hebben zelfs een keer autoweek gehaald!

naja veel plezier ervan!!!

WAT EEN INTERIEURRRRRRRRRRRRRRR!!!

Edited by Soundraiser
Spelling, en leestekens

wat voor motorinhoud heb je genomen?

Motor:

Brandstof Benzine

Aantal cilinders 5

Cilinderinhoud 2521 cm3

Vermogen 169 kW

Brandstofverbruik:

- stad 12,50 l/100km

- buitenweg 6,50 l/100km

- gecombineerd 8,70 l/100km

CO2 uitstoot gecombineerd 208 g/km

Zuinigheidslabel E

De kleur, de velgen, de uitlaat, het interieur echt een super mooie auto. Veel plezier ervan...maar dat gaat helemaal goed komen heb ik zo het idee 8-)

De achterkant daarintegen, de 480 look met het SMART-raam doet de volvo geen goed maar dat is zo een klein minpuntje, dat zien we gewoon over het hoofd bij deze :grin:

ej dank allemaal!! leuke reacties!! ben er ook erg blij mee.. ik kan heel goed wennen aan de achterkant.. puur omdat het gewoon "ff anders" is. Als ik weer updates hebt zal ik het wel even posten hier!

@kyanite: ja.. en daarom gaan mensen wel van de linker baan af:D lol

@soundraiser.. bravo

@redfiesta.. als je weer op de ring bent moet je me nu herkennen!! (was er dit weekend nog.. baan dicht, logisch ivm ijs op de baan, maar de eifel zag er weer prachtig uit. binnenkort fotos!)

• 2 weeks later...
@redfiesta.. als je weer op de ring bent moet je me nu herkennen!! (was er dit weekend nog.. baan dicht, logisch ivm ijs op de baan, maar de eifel zag er weer prachtig uit. binnenkort fotos!)

Haha, dat moet wel lukken ja. Eind maart gaan we mogelijk weer die kant op.

Waar blijven je foto's? ;)

Share

• Create New...