Eindwerkfiesta Posted February 7, 2009 Report Share Posted February 7, 2009 Hoii! Ik ben een studente Communicatie en ik bespreek de Ford Fiesta in mijn eindwerk. Het is de bedoeling dat ik de gebruikers van de Ford Fiesta portretteer. Omdat ik al een heleboel mensen gefotografeerd heb met de nieuwere modellen, ben ik op zoek naar mensen van de leeftijdscategorie 50+ die een ouder model hebben van deze wagen. Liefst met MK3 of MK3.5, ouder mag ook, maar zeker geen latere modellen! Indien u foto's heeft van uzelf (of kenissen/ouders/familie) MET uw wagen, gelieve deze dan door te sturen naar: eindwerkfiesta [at] gmail.com Vermelding: naam (eventueel), model, bouwjaar De foto's worden enkel gebruikt in mijn eindwerk, dus enkel in schoolverband. Niemand anders krijgt deze te zien. Dank bij voorbaat! Eveline Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted February 7, 2009 Report Share Posted February 7, 2009 Welkom! Ik ben zeker geen 50+ maar mijn auto is wel een mk2... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted February 7, 2009 Report Share Posted February 7, 2009 Welkom! Geen idee hoeveel 50-plussers er hier op het forum ronddwalen maar dit zullen er niet heel veel zijn gok ik zo. Geen belangstelling in de MK1 en MK2 modellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted February 7, 2009 Report Share Posted February 7, 2009 Welkom! Geen idee hoeveel 50-plussers er hier op het forum ronddwalen maar dit zullen er niet heel veel zijn gok ik zo. Geen belangstelling in de MK1 en MK2 modellen? Diegenen die er het dichst bij zitten zijn Pim en Don , alhoewel Pierre ook in die buurt zwerft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted February 7, 2009 Report Share Posted February 7, 2009 Diegenen die er het dichst bij zitten zijn Pim en Don , alhoewel Pierre ook in die buurt zwerft Ik ben ruim over de helft, maar nog lang niet in de buurt van de 40, laat staan van de 50.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 Welkom Moet deze in rijdende/propere staat zijn (de auto hé). Ik heb een MK2. enne... ik een foto van mij, jij dan een van jou? oh nee, dat is op een ander soort sites, sorry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts