Jump to content

Eindelijk

Lander
 Share

Recommended Posts

Hello,

De kogel is door de kerk,

we hebben vandaag een nieuwe auto bestelt.

Het wordt een Fiesta 5d MK7 Titanium 1.6 TDCI. Met de volgende opties :

Titanium launch pack (Parkeersensoren achteraan, Elektrisch inklapbare spiegels, Automatische Airco, Radio/CD met bediening aan stuur + Matrix scherm/bluetooth/voice control, Getinte ruiten achteraan en Alu Velgen 16')

Elek. ruiten achteraan

Rockerspack (meer voor het extra potje/asbak)

Metaalkleur: Morello

Interieur: Dotts Soho/Syracuse

We hebben gevraagd om de levering uit te stellen tot begin juni (op tijd voor de meeting in vuren :-D )

Dus nu begint het aftellen...

Woehoe

Haha,

gister eens gaan proefrijden met de Fez... twas dan toch een 1.6 tdci. Man wat rijdt die wagen scherp en hard...

buiten het geluid heb je niet door dat je dieselt... Op de achteraf wegen aan de garage een aantal keer hard over de legale grens gegaan :grin: .

De kleur zijn we nu eindelijk echt uit. De vriendin heeft haar slag thuis gehaald, het wordt toch dat morello bruin. Ik dacht eerder aan het squeeze kleurtje. Maar dat kan wel snel vervelen.

Per toeval stond er bij een dealer in de buurt een fez met de zelfde uitvoering, kleur en interieur. Heb er foto's van genomen. Deze komen hier straks als ik toegang heb tot een goede PC.

Gefeliciteerd met de aankoop, maar dat wordt wel een hele lange droom zeg. :mrgreen:

iid, we kunnen hem vroeger laten afleveren, maar dat komt financieel niet goed uit.

Maar hopelijk is het voor midden juni (VUREN). Dan kan ik eindelijk eens aanwezig zijn met een rijdende fiesta :grin:

Gefeliciteerd!!

/me is happy met mijn 96pk benzine... geweldige auto echt waar, maar alleen gaat de benzine meter zo snel van rechts naar links!

1-14,1..... heb al 1300km ermee gereden (nem weekje ziek geweest en dus 500km niet gereden wat ik normaal per week doe....

greetz

Share

• Create New...