Jump to content
Fiestaclub.nl
Kyanite

Onderdelen Mk2

Recommended Posts

Voor iedereen met een MK2:

http://www.oldcars.de/index_en.htm

Dit bedrijf levert ongeveer de complete MK2 in onderdelen, plaatwerk, motor, aandrijving, verlichting, rolkooien, wielen, etc. etc.

Ze hebben als ik het zo bekijk ook redelijke prijzen. OK originele plaatdelen zijn wel prijzig, maar dat is bij de andere site's óf niet te vinden óf net zo stevig geprijsd.

old news :D

ook voor mk1's btw !

en Mk3's en zelfs Mk4's, maar toch wel aardig van Marc dat hij dit met ons deelt

en Mk3's en zelfs Mk4's, maar toch wel aardig van Marc dat hij dit met ons deelt

Ik ben ook wel aardig zo af en toe :grin:

Ik kende hem in ieder geval niet, dus ist niet voor niks geweest :D

Ik kende de site ook niet, dus ik ben zo aardig om een ieder deelgenoot te maken van mijn ontdekking :grin:

Ik vind / vond het ook erg lief om het te delen.

Vond het alleen wel een leuke zin-speling, old parts, old news...

En Soundraiser.... mk3/4 is geen old ford :) Tis gewoon een schande dat ze die onderdelen daar te koop aan durven te bieden :) Straks denken mensen nog dat ze een oldtimer hebben :wacko:

Weet je wat, de politie zou er naar moeten kijken.... maarja dat doen ze niet...

Al kende ik de site al wel. (zijn trouwens niet (goed)koop met bepaalde onderdelen....

En Soundraiser.... mk3/4 is geen old ford :) Tis gewoon een schande dat ze die onderdelen daar te koop aan durven te bieden :) Straks denken mensen nog dat ze een oldtimer hebben :wacko:

Weet je wat, de politie zou er naar moeten kijken.... maarja dat doen ze niet...

Bedoelde ook niet dat het old ford's zouden zijn, enkel makkelijk dat ze daar een lekker groot aanbod hebben.

en wat betreft die politie, die hebben het te druk met hun eigen (verkeers)overtredingen :oops: