Jump to content

Mijn Ford Fiesta Mk5 Collection

RB007
 Share

Recommended Posts

Hey allemaal,

Ben nu al een tijdje lid van Fiestaclub.nl en heb door tips van mensen op het forum van ochtend besloten een kleine aanpassing aan mijn feestje te doen. Ik heb de Oranje knipperlicht kapjes verwijderd (voor mij een hele uitdaging omdat ik enorm A-technisch ben.) Ik heb er dan ook 3 uur over gedaan :oops: Maar het is gelukt :grin: Zie hieronder het resultaat.....

Wat ik verder nog van plan ben is:

* LM (Ford) velgen;

* Xenon;

* Midden-arm steun;

* CV met afst. bed.

post-2823-1232979498_thumb.jpg

Netjes hoor.. :) Naarmate je vaker klust word je steeds technischer.. Zal niet zeggen dat je monteur word.. Maar je word wel steeds beter .. :) Je moet ergens beginnen heh :D

Precies, zo denk ik dus ook! Het ergste wat had kunnen gebeuren is dat het me geld had gekost nja... daar komen we wel overheen :-)

Dat ziet er al anders uit!

Netjes, wat is de volgende stap?

Keep us updated.. :)

Volgende stap is denk ik de Xenon! Februari is ff een dure maand.... Vriendin jarig, Weekendje Disneyland parijs etc. Als er aan het einde van de maand nog iets over is dan gaat de Xenon erin..

Voorlopig gebeurd er niets aan mijn auto. Vandalen hebben mijn auto te grazen gehad! De hele achterkant zit onder de krassen.....!!!! Schade: € 300 á € 400 Euri's **kels!!!! {cry}

Heeft iemand ervaring hiermee? Is de schade misschien ergens te verhalen?

Voorlopig gebeurd er niets aan mijn auto. Vandalen hebben mijn auto te grazen gehad! De hele achterkant zit onder de krassen.....!!!! Schade: € 300 á € 400 Euri's **kels!!!! {cry}

GVD :wacko: Wat een klerelijers heb je toch op deze aardbol lopen he?

Snap niet wat deze mensen bezielt.

Succes met de afhandeling! En vooral sterkte!

Balen zeg {cry}

Helaas kan je dit niet verhalen. Schade door vandalisme wordt niet vergoed door het waarborgfonds, en je hebt geen dader. Hoe vervelend het ook is, hier kan je dus helemaal niks mee. Het enige wat ik je kan adviseren is om aangifte te doen. Misschien betreft het meer auto's in de buurt, en zijn de daders wel gepakt of worden ze misschien binnenkort gepakt. Ik weet het, de kans is uiterst klein, maar als je geen aangifte doet vind je de daders zeker nooit.

Share

• Create New...