Jump to content

Photocontest nummer #3 TOT Woensdag 12-01-05 tot 24:00uur

Blackfiesta
 Share

Recommended Posts

Goeiedag iedereen,

Ja ja de winnaar van vorige keer The Crow heeft me een nieuwe foto gestuurd. Ik vind het zelf een hele lastige foto maarja we zullen zien wat er van gemaakt wordt.

Ik liep ook al een tijdje met een ander ideetje in me hoofd om de contest ietsje anders te maken dan je overal ziet. En wat denk je er zijn meer mensen met dat idee namelijk The Crow hij had een verhaaltje bij zijn ingestuurde foto geschreven.

Misschien een leuk idee om naast de Photoshop zelf ook nog een soort van ?voorwaarde? te noemen waaraan je moet voldoen voor deze 3e Contest en dat is dat je iets moet doen met het thema Kerst of Nieuw Jaar. Dus bijv. vuurwerk op de achtergrond of iets met kerstbomen en sneeuw.

Nou was dit dus ook mijn idee dus vanaf nu hebben we iedere keer een leuk thema :D

Het is bijna kerst oud en nieuw komt er ook aan dus een geschikt thema lijkt mij:

KERST EN OUD EN NIEUW

Inleveren voor 12 januari 2005 23.59uur!

photocontestfiesta@lycos.nl

Nu zal ik het een beetje duidelijker uitleggen wat daar nou precies de bedoeling van is....

1. Je mag in de achtergrond vuurwerk kerstbomen enzo verwerken.

2. Je maakt er gewoon een leuke auto van met versiering ofzo (zie foto van de ford Ka van Edwin geloof ik)

Maarja iedereen zit natuurlijk te wachten tot ik de foto bekend maak...

HIER IS DIE DE NIEUWE FOTO VOOR CONTEST NUMMER #3 Thema Kerst en Oud en Nieuw..... EEN MINI COOPER :D

minicooper0124rv.th.jpg

IEDEREEN HEEL VEEL SUCCES GEWENST en maak wat creatiefs van ;)

ps: tevens zijn de regels aangepast zie hier

De regels zullen dit keer goed nageleefd worden

hebbem al af..

Zo hey das wel heel erg snel :P

Yup, en das ook nog lang w8en voordat ze geplaatst worden :(

Is oudjaar's dag geen goede datum.. Dan klopt de kerst/nieuwjaars sfeer ook in de animaties... :roll:

Het probleem is juist de kerstdagen en oud en nieuw mijn gevoel zegt dat iedereen het dan druk heeft en er weinig tijd voor heeft om iets moois van te maken dus vandaar dat ik het iets heb uitgesteld.

• 2 weeks later...

Ik ook (nog) niet.

Ik dacht dat ie voor maandag ingeleverd moest worden, en ben dus een half uurtje geleden begonnen... Denk dat het weinig zin heeft om nog af te maken, want de regels zouden deze ronde streng nageleefd worden :wink:

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...