Ives black fiesta Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 De Loder1899 kit bestaat uit een voorbumper, een achterbumperspoiler en sideskirts. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Te koop bij AutoLoder1899 Marktstrasse 1 D-85235 Odelzhausen Deutschland Tel: +49 (0) 8134.93 000 Fax: +49 (0) 8134.99 266 Email auto.loder@delta4x4.de Loder1899 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Dit vind ik een mooie kit, alleen kan ik die dempers niet echt waarderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Dit vind ik een mooie kit, alleen kan ik die dempers niet echt waarderen +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarco Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Achterbumper is ook niet helemaal mijn ding, maar voorkant is erg goed geslaagd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cubix Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Vreemd dat ze de kale trend bumper als uitgangspunt hebben gebruikt. Misschien omdat de Trend geen chromen afwerking heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauwie69 Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 Uitlaten hangen niet even hoog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickS Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 velgen lijken op die van een seat ( cupra? ). en die einddempers zijn ook niet mooi.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
newfiesta Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 gevonden op de belgische ford forum vindt dit wel zeer fraai is van ms design maar zet hem maar hier neer Link to comment Share on other sites More sharing options...
MY00 Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Vind de auto een beetje op een oud model focus lijken met deze set. Vind het geen mooi setje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
denniST Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Nou, heb lang zitten kijken Maar een oud model focus kan ik der echt niet uithalen (buiten dat blauwe ovale logo dan) Als je der zo snel overheen kijkt, dan krijg ik wel een beetje fiat 500 / punto smaakjes mee.. Maar dat zal wss wel door de kleuren komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
MY00 Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Nou, heb lang zitten kijken Maar een oud model focus kan ik der echt niet uithalen (buiten dat blauwe ovale logo dan) Als je der zo snel overheen kijkt, dan krijg ik wel een beetje fiat 500 / punto smaakjes mee.. Maar dat zal wss wel door de kleuren komen Komt door de wielen en de kleur. Juist als ik snel kijk vind ik het, als langer kijk vind ik dit een van de mindere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts