galien Posted February 3, 2009 Author Report Share Posted February 3, 2009 hij zit in een crisiscentrum wegens een een of andere psychiese (hoe typ je dat eigenlijks :S) afwijking en in de schuldsanering ze zeiden tegen mij dat ze mij niet konden helpen aleen als ik en goed bewijs had en hij uit dat crisis centrum is (\ hunh hebben na veel moete gekeken in de rdw dingest waar ze kunnen zien van wie die auto geweest is zoals vitro zei maar ik wacht even af met het gesprek en met die andere erbij en als hij dan wil afspreken dat hij bijvoorbeeld elke week 100 wil betalen dan maak ik gewoon een brief met zijn en mijn gegevens erop en handtekeningen lijkt mij dan wel genoeg bewijs voor de poltie en heb ik ooit eens gezien op het programma tros opgelicht ben beniewt waar het heen gaat met het gesprek Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Ach, is het weer zo laat... De reden maakt niet uit hoor. Deze zaak oplossen is een hoop werk, maar levert de pliesie helemaal niets op. Verkeersboetes bijvoorbeeld wel. Wel grappig is die spreuk tegenwoordig hier op de politieauto's. Iets met "dienbaar" erin. Tja, uiteindelijk draait het allemaal gewoon om de duiten hoor, laat je niet misleiden. Ieder korps moet gewoon deels zichzelf bedruipen, daarvoor bestaan zelfs normen. Komt op als het goed is op den duur op alle auto's, "Waakzaam en Dienstbaar". In de US hebben ze ook allemaal van die leuke spreuken, dus dat moest hier natuurlijk ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Komt op als het goed is op den duur op alle auto's, "Waakzaam en Dienstbaar". In de US hebben ze ook allemaal van die leuke spreuken, dus dat moest hier natuurlijk ook. hadden beter "Bevel is Bevel, en orde moet er zijn" op de wagens kunnen plaatsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Zo zie je maar weer: boter bij de vis. Ook al is het je bloedeigen broer of zus, dan zou ik ook geld willen bij het overschrijven! Ik hoop dat het bezoek wat uithaalt!! Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
galien Posted April 1, 2009 Author Report Share Posted April 1, 2009 nou het heeft alemaal niks geholpen die kennis van hem en mij die toen megegaan is naardat gesprek die krijgt hem nu ook niet meer te pakken nu de laatste datum voorbij is moet nu effe gaan kijken hoe ik het verder ga aanpakken Martijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukeli Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Pff.. Houd t dan niet een keer op ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Deurwaarder inhuren? Gerechtelijk bevel? Politie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
galien Posted April 6, 2009 Author Report Share Posted April 6, 2009 politie willen me niet helpen ik ga eind deze week nog een keer naar de politie hopen dat ik nu een andere diender krijg te spreken misschien dat hij wel wil mewerken om aangifte te doen. Heb al is rond zitten te kijken naar een deurwaarde maar daar is het bedrag net iets te weinig voor onder de 1000 moet je extra betalen bij degene die ik gevonden heb de meeste willen ook niet voor particulier aan de gang. ik denk dat het er toch op uit gaat draaien dat ik hem maar is moet gaan opzoeken savonds en een hoop heibel maken voor z'n deur martijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 hij zit in de schuldsanering Ai ai dan kan je fluiten naar je geld. Dan ben je gewoon een schuldeiser (het geld van je auto is de schuld). Logisch dat de politie er niets mee doet, want er loopt al een ander traject. Mijn vroegere zakenpartner van mijn vader bleek ook een minder vertrouwenswaardig persoon, en heeft het bedrijf (VOF) met schulden laten zitten (en nogal wat laten verdwijnen). Hij kwam in de schuldsanering, en omdat hij daardoor geen schulden kon betalen werden deze op mijn vader verhaald. Dus... ik ben bang dat je je geld niet meer te zien krijgt. Maar meld wel dat deze persoon bij jou schuld heeft en vraag bij de eigenaar op hoeveel hij betaald heeft (als het kan). Anders zou ik een inschatting maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcus Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 Met alle respect,maar ik had zolang niet gewacht,ik had hem al eerder een "bezoekje"gebracht Link to comment Share on other sites More sharing options...
galien Posted April 22, 2009 Author Report Share Posted April 22, 2009 vorige week maandag bij hem voor de deur gestaan hij was er jammer genoeg niet maar z'n vriedin was bang zat durfte eerst niet eens de deur open te maken maja moet nog maar is onverwachts langs gaan en hopen dat hij er dan wel is Grrtz martijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miertje Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Dit topic is geopend in januari het is nu mei en je heb nog steeds geen geld??? Ik zou gewoon zijn 'nieuwe' auto op non actief zetten, zonder enig bewijs achter te laten... Vervolgens nog een stel van dat soort geintjes, dagelijks langsgaan.......elke dag even aanbellen...voor het feit dat je hier loopt te miepen over dat je nog geld krijgt...vind ik je weinig actie ondernemen, waarschijnlijk blijft hij daardoor een loopje met je nemen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Droeftoeter Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Als ik het allemaal zo door lees, heb je geen poot om op te staan, uit het oog van de wet gezien. Zodra een auto die oorspronkelijk op jouw naam stond is overgeschreven op iemand anders zijn naam, en je hebt van deze persoon geen geld of ondertekende SCHULDBEKENTENIS ontvangen dan kan je dus fluiten naar je geld. Daarnaast meld je dat de persoon in kwestie thans in de schuldhulpverlening terecht is gekomen, als dit het minnelijke traject is en dit alles loopt via de kredietbank, dan zal je het daar moeten melden. Als het via de gerechtelijke weg is, dan bij zijn bewindvoerder. Helaas krijg je dan maximaal 10% van het openstaande bedrag. Maar je kan geen door beiden ondertekende papieren overleggen waaruit blijkt dat jij een vordering op hem hebt openstaan...dus....met andere woorden...hij heeft het slim aangepakt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts