Jump to content

* Winnaar Photocontest nummer #2 *

Blackfiesta
 Share

Recommended Posts

Jaja mensen de tweede contest zit er alweer op (gaat snel :D)

En ja dit keer hadden we helaas niet een heel erg spanende contest want ja er viel er gewoon 1tje heel erg op en ja jullie raden het al

Met 12 stemmen is foto nummer 2 oftewel THE CROW eerste geworden

02%20winnaar.jpgorgineel.jpg

:cheerlie: :cheerlie: GEFELICITEERD :cheerlie: :cheerlie:

Hij mag dus de nieuwe foto uitzoeken. Deze graag sturen naar Photocontestfiesta@lycos.nl

Nummer 2 moet helaas gedeeld worden door foto nummer 1 en nummer 5

maarja van wie waren die dan???

Foto nummer 1 was van Jeroen

Foto nummer 5 was shja van mezelf (Blackfiesta) (ik denk laat ik ook is meedoen)

Dan hebben we nog een paar andere fotos over

Foto 4 is van Edwin goed voor een mooie 4e plaats

Foto 3 is van Michiel goed voor een 5e plaats

en foto 6 is van Nicket voor de 6e plaats eigenlijk gediskwalificeerd maar er was iemand zo lief om hem er toch nog bij te zetten.

en ja foto 7 is ook wel het vermelden waard hij was van RKDesigns en staat veder op in het topic van de inzendingen. Helaas dit keer te laat maar denk dat ie volgende keer wel op tijd zal zijn want hij zal een goeie kans maken.

Iedereen gefeliciteerd en Leuk dat jullie meededen op naar de volgende foto die THE CROW gaat uitzoeken voor ons en naar mijn adres gaat sturen zodat we weer een mooie nieuwe ronde gaan starten met meer deelnemers ;)

*** Nu jullie dit toch aan het lezen zijn wil ik even het volgende duidelijk maken voor Contest nummer #3 ***

De fotos moeten naar dit adres worden gestuurd Photocontestfiesta@lycos.nl in formaat 600x800

Je mag NIET van te voren laten weten welke inzending van jou is ook niet als de poll aan de gang is want de volgende contest ga ik wat harder op treden ;)

Inzendingen die na die tijd binnen komen worden niet meer geplaatst deze zullen worden verwijderd maak dan maar een nieuw topic aan en laat zien wat je er van gemaakt hebt anders word het onoverzichtelijk.

Oke dat waren de regels voor de volgende contest alvast ik zal ze aan het begin nog wel een keer herhalen als de volgende begint ;)

Kunnen we de winnaar van een contest voor de eerst volgende keer niet uitsluiten?

Is een idee als er voldoende deelnemers zijn. De eerste ronde waren er maar 2, dus daarom besloten om dit niet toe te passen, maar misschien kunnen we na ronde 3 dit wel doen. Even afwachten of het aantal deelnemers op zo'n mooi aantal blijft :P

Kunnen we de winnaar van een contest voor de eerst volgende keer niet uitsluiten?

Is een idee als er voldoende deelnemers zijn. De eerste ronde waren er maar 2, dus daarom besloten om dit niet toe te passen, maar misschien kunnen we na ronde 3 dit wel doen. Even afwachten of het aantal deelnemers op zo'n mooi aantal blijft :P

Vorige keer deed The Crow ook mee en toen verloor hij. 1x winnen wil niet zeggen altijd winnen. Dus weet niet of het echt nodig is om de winnaar uit te sluiten.

Gefeliciteerd overigens met je klinkende overwinning! :party::cheerlie:

Vorige keer deed The Crow ook mee en toen verloor hij. 1x winnen wil niet zeggen altijd winnen. Dus weet niet of het echt nodig is om de winnaar uit te sluiten.

Gefeliciteerd overigens met je klinkende overwinning! :party::cheerlie:

Inderdaad en iedereen weet dan dat hij mee doet en gaat dus extra zijn best doen om hem te verslaan ;)

Dan wordt het vanavond voor mij weer schrijven :P

en even alle regels goed en duidelijk aanpassen en opstellen :D

en ze natuurlijk ook goed naleven...

zoals bij de vorige contest niet the crow winnaar word omdat ie al eerder bekend maakte welke zijn foto shop was.

Dat heb ik door de vingers gezien maar vanaf de volgende is dat over en uit geen discussie mogelijk en is het doei doei ;)

EDIT:

FOTO IS BINNEN, THE CROW IS GEFELICITEERD DUS OP NAAR CONTEST NUMMER #3

:modlocked:

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...