Bertsjuhn Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Ik pak maar even "de koe bij de hoorns" en stel de zelfde vraag. hier de foto van de auto.. hier de foto van de velgen... (Borbet LS) nog een maar dan op een auto... en nog een en... last but not least.. zou deze onderstaande "bodykit" graag op mijn auto zien... als er iemand is die dat zou kunnen fixen ben ik supah blij ... (mag allemaal in 1 picca ) voor: zijkant: achter: (bovenstaande foto's is de oude Fiesta van Arnaud) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt.Flippy Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Kheb opt moment ff geen zin, straks mss Maar 1 tip voor IEDEREEN da een request doet, alde foto's van velgen pakt, zoekt dan ne foto van de velgen op een auto en NIET zo'n showroom fotoke, want da gaat niet. Aangezien er geen achtergrond is (remschijf) en geen band rond zit is het erg moeilijk om die in ne foto te verwerken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted December 10, 2008 Author Report Share Posted December 10, 2008 Kheb opt moment ff geen zin, straks mss Maar 1 tip voor IEDEREEN da een request doet, alde foto's van velgen pakt, zoekt dan ne foto van de velgen op een auto en NIET zo'n showroom fotoke, want da gaat niet. Aangezien er geen achtergrond is (remschijf) en geen band rond zit is het erg moeilijk om die in ne foto te verwerken! Alvast bedankt Ik zal ff een betere foto zoeken post is aangepast... (volgens reifen.com zijn deze ook voor mijn auto leverbaar... dus .. jammer van de 5 gaten op de foto's ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt.Flippy Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Kheb u bumpers zwart gelaten Alde ze in kleur wilt moete ma zeggen Zalk e poging doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted December 10, 2008 Author Report Share Posted December 10, 2008 Als ge ze in de kleurkes zou kenne maken zou ik helemaal een gat in de lucht springen (wil namelijk de bumpers gaan bestellen en ze dan mooi in de kleur laten spuiten dan is ie weer een beetje verder af ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt.Flippy Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 Met gekleurde bumpers en heb er nog een verlaginkje bij ingegooid, vond het veel beter staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted December 11, 2008 Author Report Share Posted December 11, 2008 Ziet er egt super vet uit. als je een vrouwtje was kreeg je een kus van me.. Denk alleen niet dat ik hem ga verlagen i.v.m. drempels enzo... Maar... het is wel vet.. misschien iets voor later. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 Ziet er egt super vet uit. als je een vrouwtje was kreeg je een kus van me.. Mischien zoent PJ wel hardstikke lekker Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 Met gekleurde bumpers en heb er nog een verlaginkje bij ingegooid, vond het veel beter staan Zoiets had ik ook in gedachte. Niet slecht he, voor een amateur: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted December 11, 2008 Author Report Share Posted December 11, 2008 Mischien zoent PJ wel hardstikke lekker Dat wil ik niet weten.... @ vitro: Die had ik ook al gezien. Ik wil mijn Fiesta graag beetje opleuken maar het moet niet te druk worden. En als je een goede shop hebt dan heb je wel een idee van het resultaat. Misschien dat ik nog voor een anders soort velg kijk met wat minder spaken, kijken of dat mooier is. Ik twijfel altijd erg over wat ik wil enzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 Ook deze request even een eigen topic geschonken. Het andere topic werd wel erg gekraakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiestsportcarre Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Zoiets had ik ook in gedachte. Niet slecht he, voor een amateur: nice, die witte stickers, weet soms iemand waar ik er zo kan bestellen? kwil echt zo zwarte voor op de zijkant;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts