Jump to content

Hoe Zie Ik Mijn Auto..

Sgt.Flippy
 Share

Recommended Posts

Hier mogen toch ook topic staan van gewone dingetjes, niet?

Wel, heb vandaag eens een fotoshop gemaakt, hoe ik mijn auto wel leuk vind, hij ligt wel wat te laag, zo ver zou ik niet echt gaan, maar jah :D

Fotoshoptry3.jpg

Comments and critics altijd welkom :D

Andere kunnen hier misschien ook photoshops tonen van hoe zij hun auto zien?

Persoonlijk zou ik denk ik eerder voor donkergrijze accenten gaan ipv wit. Wit heeft over het algemeen de neiging het er nogal plastic-achtig uit te laten zien. Grijs maakt het wat sjieker. Maak het dan ook nog metallic en het is af. Nouja, het is maar een kwestie van smaak. Het is jouw auto natuurlijk. Succes :duim:

Persoonlijk zou ik denk ik eerder voor donkergrijze accenten gaan ipv wit. Wit heeft over het algemeen de neiging het er nogal plastic-achtig uit te laten zien. Grijs maakt het wat sjieker. Maak het dan ook nog metallic en het is af. Nouja, het is maar een kwestie van smaak. Het is jouw auto natuurlijk. Succes :duim:

Zo had ik het eerst gedaan eigenlijk. Zoals het grijs dat gebruikt wordt bij de nieuwe mondeo, de grill en mistlampen.

Fotoshop.jpg

En hier even ives' fiesta wat verlaagd, foto is niet ideaal, maar jah:

ivespk5.th.jpg

En me ook nog even bezig gehouden met Luuk zen peug:

zowch4.th.jpgthpix.gif

Thanks Pieter Jan,

welke photoshop gebruikt u

ik heb ene paint shop pro 9 maar snap er niks van

Ik gebruik paint shop pro 12. Wat lukt er bij jou niet? Voor pictuning staan er enorm veel tutorials online, er bestaan ook verschillende fora over waar je alles kan vinden wat je nodig hebt.

Het is gewoon een kwestie van proberen en leren.

Het verlagen etc dat lukt mij niet

maar ja binnenkort maar een keer

internet afzoeken en goed oefenen

Dit doe je door te selecteren met de lasso tool, je kiest voor punt tot punt selectie. Je selecteert dan vanaf de rand van de afbeelding (liefst een plek waar het niet zou opvallen dat het lager komt te liggen), en je gaat naar de bumper van de auto. Je selecteert rond de bumper, de wielen laat je uiteraard staan, selecteren langs de rand van de wielkast, dan langs de onderkant van de auto naar de achterkant, daar ga je weer rond de wielkast, en dan ga je weer naar de rand van de afbeelding aan de andere kant, dan maak je een punt in de bovenhoek, dan naar de andere kant van de foto, en dan maak je je selectie rond. Vervolgens maak je een nieuwe laag van je selectie en dan kan je je auto naar beneden trekken met de verplaatsing tool. Dan kan je met het gommetje eventueel de verschuivingsranden naast de auto wat weg gommen zodat het opnieuw mooi past.

Share

• Create New...