Jump to content

Modificatie Handleidingen Overige Forums

Jur
 Share

Recommended Posts

Mk1 - Mk6.5 - Diverse Modificatiehandleidingen

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Als regelmatig bezoeker van Fiestaturbo.com wil ik jullie deze 'link' naar een stukje forum niet onthouden.

Klik hier voor het Modificatieforum op Fiestaturbo.com

Hier staan enkele erg handige modificaties voor je Fiesta (voornamelijk MK3)

Zoals:

- Grotere remmen

- Enkele ruitenwisser

- Dashboard modificatie (blauwe verlichting)

- Hoe plaats ik Centrale Vergrendeling

- etc.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ook op het forum van UKFN kun je de nodige handleidingen vinden.

Klik hier voor het Modificatieforum op UKFN

Vanwege het grote aantal leden is op het forum een hoop tenische know-how aanwezig, voor de Fiesta Mk1 tot de Fiesta Mk6.5. (Je moet op UKFN wel geregistreerd en aangemeld zijn).

Doe er je voordeel mee.

Doe er je voordeel mee

p.s. ik wist even niet meer waar ik dit onder 'moest' plaatsen

Dat gaan we zeker doen, en ik denk dat ALGEMEEN de lading wel aardig dekt :)

Iets voor het nog te maken overzichtje met handige LINKS??

mhhhh... ziet er geinig uit...  

Denk dat ik wel aan de slag ga met die blauwe verlichting, aangezien mijn interieur toch al aardig blauw is.....

Mzzls

Ik ben het van plan met groen of rood ben er nog niet helemaal uit :P

Tja het is net wat voor kleur je auto heeft vind ik, Mijn verlichting binnen is al blauw van de neon dus het sluit mooi aan.

Mzzls

Dan wil ik jullie deze ook niet onthouden  :wink:  

http://www.ukfiestanetwork.com/index.php?showforum=22

nu moet ik me nog gaan registreren ook!! :-P

Dit is een manier om extra gebruikers te krijgen ;) ;)

Copy past op dit forum zodat iedereen het kan lezen en niet iedereen voor 1x iets lezen zich hoeft te registreren? (maar een ideetje)

LOL, alsof er hier mensen zijn die nog niet lid zijn van de op dit moment nog grootste fiestaclub (ukfn)  :roll:  :wink:

Haha Ja ik :P

:oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops:

Zal me wel even snel registreren daar dan

ik ben ook geen lid.. misschien wel JUIST vanwege de grootschaligheid

Zoals Cruiff al zei: "Elluk nadeel heb zun voordeel"

Door het grote aantal leden is er een hoop know-how voorhanden, maar wordt het ook een beetje onpersoonlijk.

Door het grote aantal leden is er een hoop know-how voorhanden, maar wordt het ook een beetje onpersoonlijk.

hahaha.. mjah .. zelfs op FT.com beantwoord ik regelmatig technische vragen ..

echter.. stel ik er eens één .. geen response.. helaas is dat niet het eerste forum met die eigenschap .. ..

ennu .. ik zit dan wel dagelijks achter de computer (op het werk) maar niet de tijd nog NOG een forum bij te gaan houden

hahaha.. mjah .. zelfs op FT.com beantwoord ik regelmatig technische vragen ..

echter.. stel ik er eens één .. geen response.. helaas is dat niet het eerste forum met die eigenschap .. ..

ennu .. ik zit dan wel dagelijks achter de computer (op het werk) maar niet de tijd nog NOG een forum bij te gaan houden

*** Offtopic ***

Hoeveel forums hou je nu dan bij??

*** Ontopic ***

Dat heb je altijd en overal stel jij de vraag weet niemand het en als iemand anders wat heeft kan je het meestal wel vertellen wat en hoe...

*** Offtopic ***

Hoeveel forums hou je nu dan bij??

*** Ontopic ***

*** Offtopic ***

Ehhm let me think

www.fiestaclub.nl

www.fordworld.nl

www.fiestaturbo.com

www.r2racing.nl

en dat zijn dan alleen nog maar de auto/ford links

*** OnTopic***

Copy past op dit forum zodat iedereen het kan lezen en niet iedereen voor 1x iets lezen zich hoeft te registreren? (maar een ideetje)

Dit is een link naar 50 verschillende handleidingen, in verschillende gebieden. Ik denk dat we een aantal veel gevraagde wel kunnen "lenen" van deze site (er staat er tenslotte ook 1 tussen die door mij is geschreven :) )

Zag daar op de site ook dingen staan die ook voor de KA gelden.. Zelf ben ik bezig een duitse handleiding voor het aanpassen van je dashboard /tellerplaat verlichting, om die dus blauw te maken, om die te vertalen. Maar dat gaat nog niet zo hard, mn duits is niet zo best. Maar is misschien een goed idee wat van die handleidingen te vertalen / kopieren en hier een apart sub-forum voor te maken

Zag daar op de site ook dingen staan die ook voor de KA gelden.. Zelf ben ik bezig een duitse handleiding voor het aanpassen van je dashboard /tellerplaat verlichting, om die dus blauw te maken, om die te vertalen. Maar dat gaat nog niet zo hard, mn duits is niet zo best. Maar is misschien een goed idee wat van die handleidingen te vertalen / kopieren en hier een apart sub-forum  voor te maken

Goed idee een nieuw forum is aangemaakt :)

• 4 years later...
 Share

• Create New...