Jump to content

Rolkooi!

Uzi 9 mm
 Share

Recommended Posts

Mensen,

Ik wil mijn interieur in het voorjaar onder handen nemen. Het plan is om het gehele recaro interieur eruit te halen.. 2 sparco stoelen voorin te klappen. traanplaat matjes op de vloer. Momo stuur en pook..

Achterin wil ik een rolkooi hebben.. Nu heeft mijn zoektocht op internet tot nu toe weinig opgeleverd. Hier en daar wat afbeeldingen op frst.com maar geen prijzen op ebay marktplaats e.d

Een bekende in de friesland tuning gaat een dubbele aeroflow rvs einddemper voor mij maken.. Ik heb hem gevraagd voor een prijsopgaaf voor een rvs rolkooi.

50mm dikte.. gepolijst rvs voor een hoog *bling bling* gehalte.. complete kooiconstructie achter komt incl. montage op ongeveer 330?.. ongepolijst rvs is iets goedkoper.. dat komt op 250?..

Is dit een beetje een redelijke prijs?? Zoals ik al zei, kan ik weinig vinden.. dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal...

Wat denken jullie ervan?

Dat kan ik ook zeker doen.. Echter wanneer ik een rolkooi uit UK zou moeten laten overkomen wordt het door het gewicht onrendabel...

dat begrijp ik, maar een rolkooi uit de uk mag toch niet veel meer of minder kosten dan een rolkooi in nederland. Dus dan kan je een beetje inschatten of je een goede prijs te pakken hebt.

Dat kan ik ook zeker doen.. Echter wanneer ik een rolkooi uit UK zou moeten laten overkomen wordt het door het gewicht onrendabel...

En als je genoeg tijd hebt, kunnen de bezoekers aan Fiesta in the Park natuurlijk kijken of ze wat mee kunnen nemen :) Zo ben ik ook aan mijn uitlaat gekomen :wink:

wordt ie wel weer zwaarder je auto  :roll:

Dat is zeker waar.. in mijn geval is het puur voor de show.. én wanneer je eens een keer een schuiver maakt op de snelweg is het mooi meegenomen... Auto zal idd een aantal kg's zwaarder worden... Maar de 1800 16v trekt het wel ;)

Share

• Create New...