Jump to content

Frst Black

Fiesta-xr2i
 Share

Recommended Posts

Ik dacht laat ik bij mijn 2e Turbo toch maar is een project topic maken :oops:

Heb hem eind september van dit jaar gekocht, het is de bedoeling dat hij helemaal origineel word.

Er moet wel het een en ander aan gebeuren:

- De motor die erin zit is uitgeboord en half verbouwd met een T3 Turbo. Hier komt de motor in die ik nog over heb uit een donor turbo.

- Achterscherm bij de tankdop is al paar keer gelast (en niet het mooiste), dus word een heel nieuw achterscherm.

- De verlagingsveren moeten vervangen worden voor originelen (dus als iemand die nog heeft)

- Intereur netjes maken.

- Andere voorbumper (ophanging is kapot)

Hier al een paar foto's bij de koop:

21FotoKapaza21-09-2008.jpg

31KijkeninAxel26-09-2008.jpg

4KijkeninAxel26-09-2008.jpg

5KijkeninAxel26-09-2008.jpg

6KijkeninAxel26-09-2008.jpg

7KijkeninAxel26-09-2008.jpg

altijd leuk zoiets (-: ... succes met opknappen..

owhja.. amal valve heb ik inmiddels op te kop getikt.. voor weinig (-:

Gelukkig :-D

Bij mij schiet het ook al aardig op. Motor zit op de radiatuur na bijna helemaal in elkaar, hoop na mijn vakantie hem te kunnen laten draaien.

Zal dan ook gelijk wat nieuwe foto's maken

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Na een paar weken druk op sgool geweest te zijn eindelijk weer wat tijd gehad voor de Turbo.

Ik heb ondertussen een set originele veren en schokbrekers ergens vandaan kunnen halen. Deze zitten er nu op.

Heb ook al ff voor het beeld een setje originele velgen eronder gezet.

Hoop volgende week te kunnen laten draaien een keer (eindelijk!!)

22Origineleverenschokbrekerseronder.jpg

23Origineleverenschokbrekerseronder.jpg

24Origineleverenschokbrekerseronder.jpg

25Originelevelgeneronder05-11-2008.jpg

28Originelevelgeneronder05-11-2008.jpg

• 2 months later...

Heb deze week tussen school door ff tijd gevonde.

Motor loopt nu :-D

Waterpomp ratelt alleen wel, even afwachten of dit bijtrekt van het stilstaan of dat er een nieuwe opmoet.

Maar nu hij rijd en ik de komende weken nog wel druk heb met school kan hij mooi naar de spuiter.

Het hele zijscherm bij de tankdop word vervangen en gespoten. Verder komt er een andere voorbumper op omdat de ophanging van deze te slecht is. Deze word dan ook gelijk in kleur gespoten!

Foto's komen daarna!

• 2 weeks later...

Auto is afgelope zaterdag naar de spuiter gegaan!

Morge even langs om te kijken en gelijk de voorbumper en sideskirt linksachter langsbrengen, deze zullen ook opnieuw gespoten worden.

Verder word de tankdop gedaan en een paar deuken in het portier zullen gelijk eruit gehaald worden.

Zal morgen gelijk een paar foto's schieten van de vordering, ben zelf ook benieuwd :applaus:

Goed bezig! Watvoor kleur gaat het worden?

*Edit, zie nu net pas dat het om een aantal delen gaat. De auto blijft zwart dus? :)

(Wat kost dat nou om een auto te laten spuiten? Is dat inclusief voorbereidend werk? schuren etc...)

Goed bezig! Watvoor kleur gaat het worden?

*Edit, zie nu net pas dat het om een aantal delen gaat. De auto blijft zwart dus? :)

(Wat kost dat nou om een auto te laten spuiten? Is dat inclusief voorbereidend werk? schuren etc...)

Bepaal het formaat: Klein

Kies uw laksoort: Metallic

Kies uw spuitwerk: Super

Aantal delen of gehele auto: Gehele auto

Online prijsberekening:

Uw paneelcode: 99

Uw prijsopgave voor spuitwerk is € 2299,82

Milieu toeslag € 45,22

Totaal prijs (incl. BTW) € 2345,04

Voor een standaard effen kleur: € 1994,22

Genoemde prijzen zijn adviesprijzen voor het spuitwerk incl. BTW en geldig per 15 januari 2009.

In deze berekening zijn extra werkzaamheden als de-montage en plaatwerk niet meegenomen. Prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden.

Bron: Alacar

Share

• Create New...