FiestaRally Posted October 5, 2008 Report Share Posted October 5, 2008 Ben net terug,het was helaas geen weer.En er waren ook erg weinig mensen en deelnemers. Bjorn was er,en natuurlijk Dennis maar dat was het dan ook.Ik heb toch nog even voor de inpressie paar foto,s gemaakt. Bjorn kwam tot de ontdekking dat zijn auto een beetje bezine aan het lekken was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted October 5, 2008 Report Share Posted October 5, 2008 dat was inderdaad slecht weer maar was verder dus nog wel leuk en nog wat gekocht Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaRally Posted October 5, 2008 Author Report Share Posted October 5, 2008 dat was inderdaad slecht weer maar was verder dus nog wel leuk en nog wat gekocht Jawel het was gezellig. Uhm nee ik heb er verder niets gekocht.En van de winkel was ook alleen maar de audio gedeelte open. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted October 5, 2008 Report Share Posted October 5, 2008 Tja mijn auto is weer een stukkie zuiniger geworden. Alleen maar de benzine klemmen aan hoeven te draaien, daarna was het gedruppel over. Verder wel gezellig, helaas te weinig mensen van de Fiestaclub natuurlijk dus ik ben ook om een uur of 2 gegaan. Ook ik heb niks gekocht, al was ik wel van plan nieuwe speakers voor de voordeuren te halen van de week. Vandaag leende zich niet echt om rustig te luisteren etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
denniST Posted October 5, 2008 Report Share Posted October 5, 2008 super bedankt voor de gene die zijn gekomen! T was echt een bagger dag qua weer, en dat resulteerde in een zeer slechte opkomst. De db-drag was weer goed geslaagt, maar de rest was niet veel helaas... Den kdat het aantal bezoekende auto's niet hoger is geweest dan 50 over de gehele dag... Erg jammer dus. We hebben ook maar 3 van de 16 show & shine bekers weg gegeven. volgend jaar hoop ik het weer te organiseren, maar dan weer in de zomer! Dan gaan we weer lekker groot uitpakken! Groeten Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 5, 2008 Report Share Posted October 5, 2008 Zonde dat de opkomst zo laag is, maar het weer heb je nou eenmaal niet in de hand. Zelfs organiseren in de zomer geeft hier nog geen enkele garantie Maar erg jammer, vooral als je je best doet om iets leuks neer te zetten, en dan komt er niemand... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts