Black Jackie Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 omdat ik op 1 of andere manier niks kan plaatsen in de meeting topic doe ik het maar hier... Gister avond waren er in Schiedam de branders feesten, daar zijn we samen met Tom en Jeroen heen geweest.. Eerst zijn we met zijn 4-en nog bij Bruintje Beer hier in Zwijndrecht gaan eten, daarna met 2 auto's richting Schiedam gegaan. Daar aangekomen was het al lekker druk en hebben wij een stekkie opgezocht. Pim stond op een Grease boot... een beetje stoer te doen bij de kop van jut... , terwijl de boot door de Schie door het centrum heen ging. Uiteraard hebben wij daar foto's van gemaakt en vonden dat jullie ook wel mee mochten lachen hihi. Nooit geweten dat je zoveel haar had onder die badmuts Pim. Wij hebben er gister in elk geval een lekkere bonte avond van gemaakt.. en via deze weg bedanken we Jeroen nog voor de taxirit naar huis, pim voor het bier en tom voor de 'gezelligheid' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Jackie Posted September 28, 2008 Author Report Share Posted September 28, 2008 Owja, Jur was er ook hoor, maar hij bediende de camera en staat er dus nergens op.. (zelfbescherming denk ik) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 dat leek me een gezellig feestje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 Was zeker gezellig ! Alleen waren er personen bij die zonder steun moeite hadden met staan ! Bedankt Tom , Jur , Jacq en Jeroen voor de gezelligheid en de vette bek !!!! Zoek de Paal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukeli Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 Zag dr gezellig uit! maar Jeroen leeft ook nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 En ik mocht niks plaatsen van ons gezellig samenzijn, vrouwen Maar het was zekers erg gezellig @Luuk, als je nou op EFE was geweest, had je al eerder gezien dat Jeroen still alive is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukeli Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 @Luuk, als je nou op EFE was geweest, had je al eerder gezien dat Jeroen still alive is Mijn excuses voor het feit dat ik daar niet aanwezig was Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Jackie Posted September 28, 2008 Author Report Share Posted September 28, 2008 En ik mocht niks plaatsen van ons gezellig samenzijn, vrouwen Maar het was zekers erg gezellig @Luuk, als je nou op EFE was geweest, had je al eerder gezien dat Jeroen still alive is was een test of jij wel naar me zou luisteren hihi.. dus je mag nu wel alles plaatsen hoor was op je hartje ligt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Jackie Posted September 28, 2008 Author Report Share Posted September 28, 2008 Was zeker gezellig ! Alleen waren er personen bij die zonder steun moeite hadden met staan ! Bedankt Tom , Jur , Jacq en Jeroen voor de gezelligheid en de vette bek !!!! Zoek de Paal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en bedankt he.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 Was zeker gezellig ! Alleen waren er personen bij die zonder steun moeite hadden met staan ! Zoek de Paal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukeli Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 Volgens mij dacht je ook nog da tje je glas in je hand had? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts