Yamaha Power Posted November 24, 2004 Report Share Posted November 24, 2004 yoo, ik ben van plan om mijne fiesta te verlagen maar ik ben aan het twijfelen. Ofwel 30mm, 40 of 50 mm ? Zouden jullie me kunnen helpen met duidelijke fotoos te posten en zeggen hoeveel ze verlaagd zijn thx.ps: Daarstraks een bangelijk mooie fiesta gezien langs de weg, ik even gestopt om te gaan kijken ( 1ste 'getunde' fiesta dat ik tot nu toe gezien heb ) en ik merk op dat deze vanachter hoger hing dan vanvoor, hebben jullie dat ook voor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lientje Posted November 24, 2004 Report Share Posted November 24, 2004 Ik zou em gewoon helemaal tot op de grond doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spookrijder Posted November 24, 2004 Report Share Posted November 24, 2004 Tis misschien direct de duurste oplossing, maar waarom geen schroefkit?Kun je zelf stellen hoe laag je wilt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
treehugger Posted November 25, 2004 Report Share Posted November 25, 2004 yoo, ik ben van plan om mijne fiesta te verlagen maar ik ben aan het twijfelen. Ofwel 30mm, 40 of 50 mm ? Zouden jullie me kunnen helpen met duidelijke fotoos te posten en zeggen hoeveel ze verlaagd zijn thx.ps: Daarstraks een bangelijk mooie fiesta gezien langs de weg, ik even gestopt om te gaan kijken ( 1ste 'getunde' fiesta dat ik tot nu toe gezien heb ) en ik merk op dat deze vanachter hoger hing dan vanvoor, hebben jullie dat ook voor?jo yamaha power(huh?) 40 mm war voor mijne genoeg zit nu vooraan net niet tegen de wielkasten aan alleen als ik een hele scherpe bocht maakt schaaftie enne van dat voor lager is dan achter klopt bij mij wel al is het bijna nix nou ja succes met het verlagen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted November 25, 2004 Report Share Posted November 25, 2004 laten we wel weten: het 1.7 vct pumablok kwam ook van yamaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yamaha Power Posted November 25, 2004 Author Report Share Posted November 25, 2004 De reden waarom ik yamaha power noem is omdat op mijn kart een yamaha motor staatMaar dit is even off-topic ...@ treehugger : thx voor de reply maar ik beschik over een mk6 en ik weet niet of je dat kan vergelijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted November 26, 2004 Report Share Posted November 26, 2004 laten we wel weten: het 1.7 vct pumablok kwam ook van yamaha de 1.25 1.4 1.6 1.7 1.8 en 2.0 Ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted November 26, 2004 Report Share Posted November 26, 2004 laten we wel weten: het 1.7 vct pumablok kwam ook van yamaha de 1.25 1.4 1.6 1.7 1.8 en 2.0 Ook Weer wat geleerd en de diesels komen van Peugeot... maakt Ford ook nog zelf motorblokken hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
drejek Posted November 27, 2004 Report Share Posted November 27, 2004 de nieuwe diesels zijn samen ontwikkeld met peugeot en citroen,psa groep,de peugeot heeft wel 2pk meer dan de ford14tdci maar ford heeft dan weer 2Nm meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yamaha Power Posted January 18, 2005 Author Report Share Posted January 18, 2005 heb net men verlagingskitje gaan bestellen Vanvoor 50mm en vanachter 40mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted January 18, 2005 Report Share Posted January 18, 2005 nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts