Jump to content

Project Tbm

The Barcode Man
 Share

Recommended Posts

Over hoe mijn installatie precies ingebouwd is zal ik vanavond of morgen hier wat foto's van plaatsen.

De cd met de foto's daarop die ik van lecar heb mogen ontvangen, bestaat maar liefst uit 1 foto. Even wachten op hopelijk het nieuwe exemplaar even geduld dus nog allen.

Ik zit nu met een vreselijke tril van onder de auto. Hebben het al over terasol gehad, wat ik nog niet heb kunne halen, maar heb nu het idee dat er echt iets kapot aan gaan is. Het is net zo een geluid als dat je heel hard op je kentekenplaat slaat. En die is het niet.

Heb onder mijn auto gelegen, maar als ik kijk naar de ruimte die onder de kofferbak zit daar kan het niet aanliggen. Die is compleet dicht en 1 geheel. Het beschermgedeelte tussen de uitlaat kan dit nooit zijn, tenzij er daar iets aan scheuren is. Het zal het handigst zijn als ik er een filmpje van maak denk ik, morgen even meteen doen.

Misschien dat iemand al een idee heeft wat het kan zijn? Of wat er zo kan gaan trillen? Dit is uiteraard alleen met de muziek aan. De subwoofers spelen naar beneden dit veroorzaakt veel druk. Beetje jammer dat er dan geen bitumen voor gebruikt is want dan had ik hier geen last van gehad. Correct me if im wrong. Weet nog niet wat het is vandaar.

• Replies 311
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Op de kofferklep? Het zit aan de onderkant van de auto he! Kentekenplaat is het niet.

Het is mijn onderplaat. De plaat direct onder het kenteken zeg maar. Of is dit de tank?

Kortom hij trilt als een bezetene, ook zonder dat de muziek aan staat.

Nu is mijn vraag hoe dit op te lossen? Simpel de installatie eruit is geen optie.

O ok, ik dacht hieraan omdat je zei de plaat onder mijn kenteken

• 1 month later...

Even een klein schopje!

Het trillen van de onderkant is gewoon de reservewielbak. Hier komen ooit nog wat bitumen onder en dan moet het weg zijn. Jammer dat het niet geplaatst is met het plaatsen van de audio maar ok dat is een zorg voor het nieuwe jaar.

Gisteren ben ik langs onze jeffrey (blaasbeest) geweest voor het dempen van de deuren, achterpanelen en de achterklep. Ik voor het plakken en hij voor het demonteren en monteren van de delen. Bedankt nog he! Het klinkt als een huis zo dicht en trillingsvrij nu! TOP 8-)

Het schuurt niet meer! Perfect opgelost. Ik vind het wel leuk hoor al die aandacht :grin:

En nogmaals vond het echt tof dat je zoveel moeite nam voor me...ook nog even op de brug, super. Ben weer een tevreden mens.

Ga nu informern naar koni, apex en wat andere verlagingsveren. Onder andere de stugheid, rij eigenschappen etc.

• 1 month later...
En zijn er ondertussen al foto's van de bouw van de installatie.

Ben wel benieuwd naar de kist.

Lecar laat het afweten :-?

Zal ze morgen even contacteren. Wil me auto graag op showyoursound plaatsen namelijk.

Zijn inmiddels al 3 maanden verder :(

De foto's zijn eindelijk binnen.

En hij is uiteraard nog niet klaar!

Volgend weekend afspraak maken om nog een setje achterspeakers te plaatsen met een daarbij horende versterker, welke plaats zal nemen onder de bijrijderstoel ivm ruimtegebrek :-D

Het hoe en wat precies horen jullie volgende week!

Het hoe en wat precies horen jullie volgende week!

Ga je bij iedereen langs om het te laten horen? Dat is best aardig van je :grin:

Heb je een goede oor-arts? Volgens mij één keer het volume opentrekken en je bent de rest van je leven doof :( Wel leuk trouwens om dit soort dingen zelf in te bouwen.

Share

Announcements

• Create New...