Jump to content

Foto's Vuren 2008

Chantal
 Share

Recommended Posts

verder geen probleem hoor.. had ik er maar show platen op moeten zetten .. TOCH ? (ok .. aan komen rijden met showplaten .. is niet handig)

Als het goed is zijn ze weg nu :P

• Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wie was de fotograaf die gisteren foto's maakte bij de rotonde toen de 1e puma drivers aankwamen?

Stond iemand met een flinke telelens en aangezien de fiestaclub als eerste daar was, vermoed ik dat het een van jullie leden is.

Wie was de fotograaf die gisteren foto's maakte bij de rotonde toen de 1e puma drivers aankwamen?

Stond iemand met een flinke telelens en aangezien de fiestaclub als eerste daar was, vermoed ik dat het een van jullie leden is.

Dat was Bluefiesta... en die komt vast binnenkort met zijn beelden 8-)

Dat was Bluefiesta... en die komt vast binnenkort met zijn beelden 8-)

Okay helemaal toppie. Ik kwam gisteren een nieuw(er) model Fiesta. Een gele met zwart witte blokjes op het dak. Was net voor afrit Vuren. Hij zwaaide wel maar pakte niet de afrit. Toevallig iemand van hier?

Mooie foto van je auto Jim. Ik heb dat kapje besteld.

topper :)

weet je ook wat het gaat kosten?

owjah je hoeft het niet te laten spuiten want mijn voor bumper moet ook nog gefixt worden... dan laat ik dat kapje wel mee spuiten :D

En anders wil ik een rits foto's uploaden in de gallerij, maar lukt dit niet om dat FiestaRally deze heeft op gestart?

Je moet ook een album maken en dat toevoegen aan "Vuren 2008" , je kunt idd niet uploaden naar iemand anders' album.....

topper :)

weet je ook wat het gaat kosten?

owjah je hoeft het niet te laten spuiten want mijn voor bumper moet ook nog gefixt worden... dan laat ik dat kapje wel mee spuiten :D

Nee, maar zal max 20 euro zijn. Je hoort het nog van mij

Share

Announcements

• Create New...