Guest Posted June 22, 2008 Report Share Posted June 22, 2008 Halle Crew, ik kan niet inloggen op de website !!!!!!! Wat nu te doen ? Wilde ff me schuld inlossen voor de contributie 2008. Groet, Fiesta-ST ( Rudolf) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted June 22, 2008 Report Share Posted June 22, 2008 Halle Crew, ik kan niet inloggen op de website !!!!!!! Wat nu te doen ? Wilde ff me schuld inlossen voor de contributie 2008. Groet, Fiesta-ST ( Rudolf) Je moet eens proberen om in te loggen met je E-mail adres als gebruikersnaam en je wachtwoord van het forum. Dat werkt wel (ik kon ook niet inloggen en dat was de oplossing) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted June 22, 2008 Report Share Posted June 22, 2008 Wat krijg je voor foutmelding te zien? Is dat een server error of de melding dat je gebruikersnaam/wachtwoord niet overeenkomen? Welke browser gebruik je? Heb je cookies aanstaan of geblokkeerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaap Posted June 22, 2008 Report Share Posted June 22, 2008 Ik heb precies hetzelfde als Rudolf. Foutmelding: Gebruikersnaam of wachtwoord is incorrect. Browser: IE 6, SP2 Cookies: Niet geblokkeerd Inloggen met email adres als gebruikersnaam en wachtwoord van het forum werkt ook niet. Inloggen op het forum gaat wel goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted June 23, 2008 Report Share Posted June 23, 2008 Dat is raar. In principe moet je zowel met emailadres/ww als username/ww in kunnen loggen. Ik geef het stokje even door aan The Crow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted June 23, 2008 Report Share Posted June 23, 2008 The Crow heeft het stokje ontvangen maar weet even geen oplossing. Heb zelf nog getest maar kan met meerdere combinaties inloggen op de website. @ jaap en Fiesta-ST Stuur anders per pm even je username en emailadres waarmee je probeert in te loggen...dan kijk ik in de database of die overeenkomen. Mochten daar verschillen in zitten dan is dat misschien het probleem en anders kunnen we nog proberen om het wachtwoord te 'resetten'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
El_Bartos1 Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Hoi! Ik kan ook niet meer inloggen op mijn oude gebruikersnaam. Ik heb net een nieuwe account moeten aanmaken. Paswoord resetten heeft niets geholpen. Ik krijg dezelfde foutmelding bij het gebruik van het paswoord in de recoverymail. Mijn oude gebruikersnaam is El_Bartos Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Misschien wordt je uit de database geplaatst als je een bepaalde tijd niet inlogt of berichten plaats? Of heb ik het mis, aan the crow of degene die er meer verstand van heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Hoi! Ik kan ook niet meer inloggen op mijn oude gebruikersnaam. Ik heb net een nieuwe account moeten aanmaken. Paswoord resetten heeft niets geholpen. Ik krijg dezelfde foutmelding bij het gebruik van het paswoord in de recoverymail. Mijn oude gebruikersnaam is El_Bartos El_Bartos What's a Fiesta ? 23 jaar oud Man België Geboren Jul-23-1985 Je account is nog steeds aanwezig . Heb je wel het goede wachtwoord gebruikt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Zoals Pim al laat zien bestaat je oude account nog steeds. We verwijderen geen oude accounts, en schakelen ook niets uit. De inlogproblemen zoals in dit topic bedoeld komen eigenlijk alleen bij een enkeling voor, en dan meestal met betrekking op de website, en niet op het forum. Als je zeker weet dat je het goede wachtwoord gebruikt, dan kan je nog eens proberen om bij je gebruikersnaam je emailadres in te vullen. Dit moet uiteraard wel het mailadres zijn wat in je profiel hebt ingevuld. Mocht dit niet werken, dan is het eigenlijk alleen maar mogelijk dat je toch echt het verkeerde wachtwoord gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
El_Bartos1 Posted May 9, 2009 Report Share Posted May 9, 2009 El_Bartos What's a Fiesta ? 23 jaar oud Man België Geboren Jul-23-1985 Je account is nog steeds aanwezig . Heb je wel het goede wachtwoord gebruikt ? Zoals Pim al laat zien bestaat je oude account nog steeds. We verwijderen geen oude accounts, en schakelen ook niets uit. De inlogproblemen zoals in dit topic bedoeld komen eigenlijk alleen bij een enkeling voor, en dan meestal met betrekking op de website, en niet op het forum. Als je zeker weet dat je het goede wachtwoord gebruikt, dan kan je nog eens proberen om bij je gebruikersnaam je emailadres in te vullen. Dit moet uiteraard wel het mailadres zijn wat in je profiel hebt ingevuld. Mocht dit niet werken, dan is het eigenlijk alleen maar mogelijk dat je toch echt het verkeerde wachtwoord gebruikt. Als reactie op beide: Ik heb de paswordrecoverytool gebruikt en inloggen met het paswoord uit die mail lukt ook niet. Ook heb ik al geprobeerd om in te loggen met mijn e-mailadres. Helaas zonder resultaat @Pim: dat is idd mijn oude account Link to comment Share on other sites More sharing options...
El_Bartos Posted May 9, 2009 Report Share Posted May 9, 2009 Hier ben ik weer met mijn oude account! In IE kan ik mij wel inloggen terwijl het in FireFox niet lukt Maar soit, zolang het in IE werkt is het goed voor mij Greets! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted May 26, 2009 Report Share Posted May 26, 2009 Probleem ligt in de wachtwoordsfeer. Er zijn bepaalde tekens die het forum wel pakt in het wachtwoord, maar de site niet. Het zou kunnen dat het daar aan ligt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts