Michiel Posted May 24, 2008 Report Share Posted May 24, 2008 Op de site is een nieuw item bijgekomen: de Mediatheek. In de mediatheek vind je een automatische videospeler, met thumbnails van interessante Fiesta video's. Een klik op de video en hij begint meteen te spelen. Natuurlijk staan daar nog niet álle leuke video's in, dus suggesties zijn welkom en kunnen gewoon in dit topic Plaatjes, audiostukjes zijn ook welkom, alle soorten media dus. Krantenknipsels, ingescande verkoopfolders, prijslijsten, stukjes uit autobladen mogen ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted May 27, 2008 Author Report Share Posted May 27, 2008 Een paar dagen na de Mediatheek is er weer een nieuwe feature de lucht in gegaan. Je kunt nu ook je chassisnummer (VIN-nummer) decoderen via de site. Ford slaat in het chassisnummer een hoop informatie op, bijvoorbeeld het model en type auto, de fabrikant, de fabriek en het land waar hij gemaakt is. Zo kun je een Ford S-Max hebben, die gebouwd is door Ford Werke A.G. uit Duitsland in de Fabriek in Genk in België. Ook het aantal deuren, de carrosserievorm, bouwmaand en bouwjaar zitten er in opgeslagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted June 7, 2008 Author Report Share Posted June 7, 2008 Op de site zijn weer een drietal nieuwe features verschenen Je kunt bij bijvoorbeeld de meeting in Vuren of European Ford Event kijken wat voor weer het ter plekke is. In de balk naast de titel staat voortaan het weerbericht Dit wordt live opgevraagd iedere keer als je de pagina bezoekt, dus het is echt realtime weerinformatie Naast het weerbericht zie je een PDF-knop. Als je daar op klikt, dan zie je de meest actuele meeting-informatie, het adres, de mensen die gaan komen en het meeting-reglement in een PDF-bestand. Als je dat uitprint, dan kan het niet mis gaan Ook is er nu een meeting-archief. Daarin staan alle meetings die geweest zijn sinds de nieuwe site online is gegaan. Nu zijn er dat nog maar 4 kleine meetings, maar als zometeen de grotere meetings zijn geweest, dan is het een mooi overzicht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutch Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Hulde voor de twee nieuwe strakke balken bovenaan (de blauwe en de grijze), ziet er mooi uit! Maar over het nieuwe standaardlettertype voor de post-teksten zelf ben ik iets minder enthousiast. Prima voor in de kopjes eromheen, maar ik vind 'm als broodletter niet zo prettig lezen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Hulde voor de twee nieuwe strakke balken bovenaan (de blauwe en de grijze), ziet er mooi uit! Maar over het nieuwe standaardlettertype voor de post-teksten zelf ben ik iets minder enthousiast. Prima voor in de kopjes eromheen, maar ik vind 'm als broodletter niet zo prettig lezen... Ik vind inderdaad de balkjes er gelikt uit zien.. Bij mijn mac zie ik geen andere lettertypen.. dus daar heb ik (nog) geen ervaring/klachten over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted June 16, 2008 Author Report Share Posted June 16, 2008 Hulde voor de twee nieuwe strakke balken bovenaan (de blauwe en de grijze), ziet er mooi uit! Maar over het nieuwe standaardlettertype voor de post-teksten zelf ben ik iets minder enthousiast. Prima voor in de kopjes eromheen, maar ik vind 'm als broodletter niet zo prettig lezen... We zijn nog bezig om site en forum gelijk te trekken qua uiterlijk dus het kan nog enigszins veranderen her en der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fixion Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 We zijn nog bezig om site en forum gelijk te trekken qua uiterlijk dus het kan nog enigszins veranderen her en der Ik herinner me hier GoT en Tnet . Maar t ziet er steeds netter uit daarom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted June 17, 2008 Author Report Share Posted June 17, 2008 Ik herinner me hier GoT en Tnet . Maar t ziet er steeds netter uit daarom. Wij hebben het beter aangepakt toen Onze eerste site-maker (een GoT-ter ook) had de userbase van zowel site als forum al gelijk gehouden, een merge was hier niet nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts