Jump to content

feesie

Active users
  • Posts

    450
  • Joined

  • Last visited

About feesie

  • Birthday 29-10-1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Voornaam
    Ruben
  • Auto
    Ford Fiesta
  • Type
    MK6.5
  • Kleur
    Blauw

Recent Profile Visitors

2318 profile views

feesie's Achievements

Fiesta Senior

Fiesta Senior (7/22)

  1. Ja klopt, oude kit weghalen en nieuwe kit gebruiken. De randen goed dik inkitten want anders krijg je later weer vocht in je koplamp.
  2. Na het eruit halen van je oranje glaasjes moet je er wel een lampje in doen die oranje licht geeft, dan is er geen probleem om door de APK te komen. Lamp open maken? Je kan hem kort in een grote oven bakken zodat de kit zacht wordt. Of met een industriële föhn de kit net zo lang verwarmen tot het zacht wordt en je de lens van de koplamp kan trekken.
  3. Ik denk dat met een ander gasklephuis je probleem verholpen is. Zodra je hem hebt even de min pool van je accu halen, nieuwe gasklep monteren en dan de pool terug zetten. Dan regelt hij alles vanzelf weer in.
  4. Dat heb je zodra je bijvoorbeeld naar een stoplicht rolt? Dus auto in z'n vrij of koppeling in en zachtjes rolt je auto nog. Zodra je dan stil staat zakt hij in z'n toeren van +- 1100 terug en blijft hij netjes op 900 hangen?
  5. Top! Zal vast wel goed zijn.
  6. Koplamp rechts Koplamp links
  7. Van onderaf al geprobeerd of je dan beter bij de torq schroef kan komen? Op aliexpress staan voor weinig geld prima 60mm gasklephuizen te koop. Mijne doet al al voor 6 maanden en +- 6000 km prima. Maar zijn ook mensen waarbij de gasklephuis na verloop van tijd stuk gaan en weer onregelmatig gaan lopen. Maar misschien vind je het ook het proberen waard. https://nl.aliexpress.com/item/60mm-1556736-VP4M5U9E927DC-4M5GFA-Electronic-Throttle-Body/32392009371.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.8el4Y5 Maar ik denk dat dit probleem inderdaad met je gasklephuis of MAP sensor te maken heeft.
  8. Dit niveau moet je meten met een koude motor, als de motor warm is en je veel gestuurd hebt wordt de vloeistof warm en zet uit. Dus als ik jou was zou ik de auto even een tijdje laten afkoelen, vervolgens het stuurbekrachtiging reservoir bijvullen tot net onder de max. Je kan zelf ook kijken of alle stuurbekrachtiging leidingen nergens lekken, mocht het wel ergens lekken zet je er een extra slangenklem op. Mocht je auto nog steeds huilen bij het sturen, en je reservoir staat op max met een koude motor en nergens lekkages, dan zal je stuurbekrachtigingspomp aan vervanging toe zijn.
  9. feesie

    Project ST

    Ziet er strak uit hoor! Leuk project, ben benieuwd naar je upgrades.
  10. feesie

    Heflin's ST150

    Lekker bezig, wordt steeds weer strakker je ST.
  11. Goed bezig! Gave plaatjes
×
×
  • Create New...