Jump to content

Jeroen

Active users
  • Posts

    7263
  • Joined

  • Last visited

About Jeroen

  • Birthday 12-01-1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.fiestaclub.nl
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Heerhugowaard - The Netherlands
  • Interests
    Mijn auto, racefietsen, karting, koeien.

Previous Fields

  • Voornaam
    Jeroen
  • Auto
    Ford Fiesta
  • Type
    MK8
  • Kleur
    Grijs

Recent Profile Visitors

4353 profile views

Jeroen's Achievements

Fiesta Professor

Fiesta Professor (19/22)

  1. Welkom! probeer je reservesleutel eens. Kan je startonderbreker zijn (chipje in de sleutel die niet meer herkend wordt)
  2. Tijdens het rijden op constante snelheid bromt het wat meer. ik denk dat het verschil vergelijkbaar is met het verschil bij stationair toerental in normaal en sport zonder module: iets harder en lager geluid.
  3. Ik vind het juist wel fijn dat ik GEEN app nodig heb, en op de tast de instellingen kan aanpassen met de knoppen die al in de auto zitten. Geen idee wat je met zo’n app allemaal kan, maar dat moet wel heel fancy zijn om die €500 verschil te maken
  4. Krijg je nog commissie over de bestellingen die je hebt veroorzaakt? 🤣
  5. Dank aan de route-bedenkers en aan Mebu voor een geslaagde dag De beker heeft een mooi plekje gekregen
  6. Maandagavond besteld, vrijdag rond lunchtijd een UPS busje voor de deur 😃 ik kreeg al een melding dat ze het donderdag kwamen bezorgen, maar toen was het nog niet eens afgehaald bij de leverancier. Aangezien ik vrijdag toch vrij was, kwam het alleen maar beter uit!
  7. Bij de MK8 zit de subwoofer in de bodem (op de plaats van het reservewiel), dus daar had ik geen last van. Ik las dat bij de mk8,5 de subwoofer ook aan de zijkant zit, dus die zal net zo moeilijk zijn als de Puma. ik heb pas een klein stukje gereden maar dat klonk al lekker. Niet echt hard, maar net even dieper dan zonder de module. Voor lange afstanden fijn dat het ook weer uit kan (en voor de buren ook 😀) Morgen gaan we een flink eind rijden (de puzzelrit van De Meern naar Mebu in Nootdorp), dus dat zal zeker 300 km worden. Ik vermoed dat er wat leuke slingerende dijkjes in de route zitten, dus ideaal gebied om te testen 😇
  8. Vanmiddag stond de UPS voor de deur met mijn pakje 😀 meteen maar aan de slag gegaan om de module te installeren. De module monteren is erg simpel, gewoon origineel stekkertje los, en de module tussen de oude stekkers monteren. Het moeilijkste is dat je nauwelijks ruimte hebt, ik zat vooral te vechten met de binnenbekleding die half vast bleef zitten,en te stug is om makkelijk om te buigen. Enige lastige aansluiten waren de 2 losse draadjes tussen de kabeldief omdat je weinig ruimte hebt om de draadjes netjes vast te pakken. Gelukkig was ik gewaarschuwd om de kleuren goed om te doen, dus ging dat gelukkig in 1 keer goed. Daarna eerst even een stukje gereden om te testen, en bij thuiskomst weer alles weggewerkt: draadjes even met tie-wraps vastgezet, de module vastgezet (ook met tie-wraps aan een stuk metaal) en de rubber dop in de bodem beetje bijgesneden en afgekit. Bekleding weer terug en er is niks meer te zien… Te horen wel, daar ging het natuurlijk om ps: het duurde even voor ik doorhad dat de start-stop-activatie knop de module aan en uit zet. Ik zat lang op de startknop te duwen🤪 De handleiding is kort maar duidelijk: 7 foto’s met daarnaast een uitleg wat je moet doen. Daarbij nog een pagina tekst om uit te leggen hoe het allemaal werkt als alles is geïnstalleerd. Helaas alleen in het Duits, maar met een beetje puzzelen is het prima te doen!
  9. Altijd goed te horen dat het is opgelost😀
×
×
  • Create New...