Jump to content

Razer

Active users
  • Posts

    6983
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Razer

  • Birthday 24-08-1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sexbierum
  • Interests
    Hardcore<br />Engine tuning<br />Dj<br />Ford

Previous Fields

  • Voornaam
    Robert
  • Auto
    Ford Fiesta
  • Type
    MK3
  • Kleur
    Blauw

Recent Profile Visitors

15882 profile views

Razer's Achievements

Fiesta King

Fiesta King (18/22)

  1. Ik verkoop een setje eibach veren voor een fiesta mk6 mk6.5 Ze komen onder een 1.6 ultimate/rally vandaan. Passen onder meerdere modellen maar geen st ( zwaarder ) Tevens een nieuwe linker schokdemper voor, nieuwe stofhoesen achter. Gebruikte nette stofhoesen voor en toplager voorzijde. In 1 koop voor 100 euro.
  2. De dynamo mag nooit meer doen dan 14 ish volt. Zeker geen 16 volt. Als hij dat doet, dan is er zeker wat mis met de spanningsregelaar. De regelaar zit in/op de dynamo Heb je de spanning ook gemeten als het lampje brand? Het kan ook het draadje zijn die naar de dynamo loopt, dit draadje activeerd het laad proces
  3. Via een alternative website de fotos uploaden en dan hier neerzetten dmv de link. Het forum host te weinig Mb om er wat mee te doen
  4. Denk vele malen goedkoper dan 1 bij pumaspeed aan te schaffen
  5. Waarom zoek je niet naar een sloop st180 in nederland/belgie/duitsland?
  6. Begin maar met een bobine of bougie kabels die doorslaan
  7. Razer

    Wokmeeting

    Ik ben dit jaar ook maar weer eens aanwezig. 1 persoon
  8. Gezien het nogal vochtig is, bobine of een bougiekabel
  9. Razer

    MK3 Si

    Fijn dat hij weer gekeurd is
  10. Nee hoor, integendeel zelfs. Mijn mk3 en mk6 lopen zelfs zuiniger en beter op 98 octaan. Ik adviseer ook om af en toe een paar tankjes 98 in de tank te doen. Hierdoor al een paar storingen/klachten kunnen verhelpen bij klanten Tevens gooi ik het ook in een 1960 skoda felicia, heb tot op heden geen enkel probleem meegemaakt. Klassieke en youngtimer auto's draaien eigenlijk allemaal op ron 98 ( dit ivm geen ethanol )
  11. Het ontbrand juist minder snel. Het heeft een hogere klopvastheid Als het eerder ontbrand krijg je het bekende pingelen/detoneren van het mengsel. Dat is niet wat je wil. Daarbij bevat het ook geen tot mimimale hoeveelheden ethanol 98 kan prima in oudere modellen, oldtimers, klassiekers. Ook als het geen snelle modellen betreft. Wat jij nu opsomt is dus niet waar
  12. Zelfde als wat jij oppert. Namelijk: gates, continental, skf en febi. Voor bougies zou ik ze origineel halen de ridex dingen zou ik links laten liggen
  13. Kan best, als de eerste stuk gaat, dan kan hij de 2e uiteindelijk meenemen indien men toch blijft rijden. Kom dit geregeld tegen in de werkplaats. Coulance.. hopelijk wel bij de dealer in onderhoud geweest... Anders kun je bij ford wel ophouden
  14. Bougietang kopen en daarmee draaien en trekken
  15. Je haalt bijna geen winst uit een andere demper. Een diesel en vooral een turbo diesel is erg stil. Je krijgt praktisch geen extra geluid met een andere uitlaat. Niks voor niks monteerd men bij de huidige sportive diesels speakers in de uitlaat
×
×
  • Create New...