Jump to content

Razer

Active users
  • Posts

    6892
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Razer

  • Birthday 24-08-1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sexbierum
  • Interests
    Hardcore<br />Engine tuning<br />Dj<br />Ford

Previous Fields

  • Voornaam
    Robert
  • Auto
    Ford Fiesta
  • Type
    MK3
  • Kleur
    Blauw

Recent Profile Visitors

13489 profile views

Razer's Achievements

Fiesta King

Fiesta King (18/22)

  1. Dan het spiegelglas demonteren en de losse kap verwijderen. Hopelijk dat je dan wat ziet. Meer valt er nu niet te doen
  2. Razer

    Vraagje

    Kijk goed naar de bouwjaren, deze zijn leidend. De mk type aanduiding is in het buitenland anders dan in nederland. Vandaar de verwarring. Dit is een mk7
  3. Klopt, er zitten plastic tandwielen in het mechaniek. Deze kunnen door vorst e.d stuk gaan als ze inklappen. Dit kan ook het probleem van jou zijn
  4. Maken ze ook bijgeluiden bij het inklappen?
  5. Dit zit niet meer op deze manier bij de mk6. 99% dat het in het deurslot zelf zit
  6. Razer

    Kleurcodes MK3

    The paint colour on the VIN is the Letter, the second figure is the age identifier A - BLACK (XSC 632) B - DIAMOND WHITE B (XSC 691) [lots of different shades] B 2 FB 1982 DIAMOND WHITE B 3 FB 1973 DIAMOND WHITE B 5 FB 1985 DIAMOND WHITE C - ELECTRIC CURRENT (XSC 2707) D - PETROL BLUE (XSC 2763) D - JAVA BLUE 1993-1995 E - AUBERGINE E 1995> E - NOUVEAU RED (XSC 2472 CM) F - JAVA BLUE (XSC 2544 CM) F - ASTOR GREY (XSC 2848) G - CORAL RED (XSC 2701 C) G - PANTHER BLACK (XSC 2851) H - CAYMAN BLUE (XSC 2696 CM) H- IMPERIAL BLUE 1990-1995 J - PACIFICA BLUE (XSC 2360) K - STATE BLUE (XSC 2772) K5 - TOURMALLARD (XSC 2756) L - MALLARD GREEN (XSC 2683) L - AQUAFOAM (M-XSC 2324 2297B) 1988 91-95 L5 -IMPERIAL BLUE PEARL (XSC 2681C) [with CM 5WN3B added?] 1993-2001 M - DARK MAROON (XSC 2776) N - ASH BLACK (XSC 2743) P - RADIANT RED (XSC 2251) Q - PUMICE GOLD (XSC 2627 C) Q - SAMAKAND (XSC 2810) R - CITRINE YELLOW (XSC 2725) R - CUIRASS (XSC 2858) U - GARNET RED (XSC 2727) U - BELLADONNA (XSC 2813) V - ISIS BLUE (XSC 2728) V - ASH BLACK 1993-1995 X - CHIANTI RED (XSC 2635) Z - RIMINI BLUE (XSC 2639) Z - TOURMALLARD GREEN (XSC 2756) 1 - LEVANTE GREY (XSC 2554 CM) 2 - ONTARIO BLUE (XSC 2713) 3 - JUICE GREEN (XSC 2790) 4 - TOURMALINE GREEN (XSC 2547) 4 2 - Y2 MALLARD GREEN (XSC 2683) 6 - STARDUST SILVER (XSC 2724C) 7 - DARK AUBERGINE (XSC 2747) 8 - MISTRAL BLUE (XSC 2753) 9 - ALBERTO GREEN (XSC 2698C) ASH BLACK V 1993-1995 DIAMOND WHITE B (lots of different shades) B 2 FB 1982 DIAMOND WHITE XSC 691 B 3 FB 1973 DIAMOND WHITE XSC 691 B 5 FB 1985 DIAMOND WHITE XSC 691 MALLARD GREEN L4 1992> MALLARD GREEN 94 ? MERCURY GREY Q 1989-1991 MINT GREEN U 1994-1995 MOONDUST SILVER 6 1990> NOUVEAU RED X 1991> RADIANT RED P 1989 > PETROL BLUE C ? POLARIS GREY N 1991-1993 SMOKESTONE M 1990-1994 TOURMALINE GREEN 9 1993-1995 TOURMALLARD GREEN K 1995> Fiesta Si Colours D - Java Blue C - Petrol Blue V - Ash Black L - Mallard Green X - Nouveau Red? E - Aubergine
  7. Leeghalen en kijken wat erin zit. Kans is ook aanwezig dat er teveel koudemiddel in zit. Dan meteen leeghalen. Dus controle sensoren en hoeveelheid koudemiddel Is het geen psi ipv bar ??
  8. Leuk semislicks..maar in het koude kikkerlandje is er toch meer regen dan mooie droge dagen. Zou voor de pilot sport gaan of de dunlop sportmaxx rt2
  9. Unlimited tuning is een goed alternative.
  10. Dat is vanaf de mk6 al het geval. Merk na 13 jaar nog weinig van roest
  11. Parameters zijn anders, dus zodra hij word uitgelezen..dan weet de fabriek/garantie genoeg
  12. Raar vraagje, waarom de auto niet laten tunen bij een bekende ford tuner? Mill lampje aan en resetten is wel slecht. Zou terug gaan, laten oplossen of originele file terug laten plaatsen.
  13. Dit is in het verleden wel aanwezig geweest. Maar weer verwijderd door een hoog aantal bots en weinig tot geen reacties
  14. Fordjes roesten idd snel...de oudere modellen natuurlijk ( zoals elk merk ) zoals jij hebt kunnen lezen op het interweb. Roest is uiteraard niet meer aan de orde.. ( zeg vanaf 2004 ) excessen en schades uitgezonderd
  15. Remolie vervangen is toch iets crucialer dan een wiel monteren
×
×
  • Create New...