Jump to content
Fiestaclub.nl

Jacqieek

Active users
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About Jacqieek

  • Rank
    What's a Fiesta ?
  • Birthday 13-02-1992

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Interests
    Autosport, motorsport, skiën

Previous Fields

  • Voornaam
    Jacqueline
  • Auto
    Ford Fiesta
  • Type
    MK8
  • Kleur
    Rood

Recent Profile Visitors

168 profile views
  1. Jacqieek

    Steelmaster molten orange ST

    Mooie wagen en gave foto’s!
  2. Jacqieek

    AutoBeam ervaringen?

    Ik heb zelf via AliExpress deze kappen gekocht voor de dimlichten H7. € 1,43 40% Off | 60 Mm-110 Mm Auto Licht Voor Hid Led Koplamp Stofkap Rubber Waterdicht Stofdicht Afdichting Koplamp Cover Cap https://a.aliexpress.com/_mOUMtFh maat 75mm. Let op dat je 2 stuks besteld.
  3. Jacqieek

    Even voorstellen!

    Welkom! Hier een iets minder fanatieke motorrijdster en voornamelijk nu warm en veilig in de Fiesta. Maar zodra het weer het weer toe laat, ben ik ook weer op 2 wielen te vinden. Succes met je Fiesta! Er staan genoeg interessante topics op het forum en aardige leden die je vast willen informeren. Groetjes!
  4. Jacqieek

    Vlugge Japie stelt zich voor

    Wauw! Wat een mooie wagen! Heel veel plezier en veilige kilometers!
  5. Jacqieek

    En weer een verstandige fiestarijder erbij

    Ziet er goed uit!!
  6. Jacqieek

    Even voorstellen, Jacqueline

    Merci!
  7. Jacqieek

    Even voorstellen, Jacqueline

    Thanks! Dat zal vast wel goed komen. 😊 Dat ziet er ook wel beter uit, trouwens waar had je die running lampen ook alweer vandaan? had je eigenlijk de mistlampen ook al vervangen?
  8. Jacqieek

    Even voorstellen, Jacqueline

    Zeker, het wordt toch led. Tevens de achteruitrijlampen worden vervangen voor led.
  9. Jacqieek

    Even voorstellen Wikl

    Mooie wagen! Veel plezier en veilige kilometers!
  10. Jacqieek

    Even voorstellen, Jacqueline

    Ongetwijfeld!
  11. Jacqieek

    SYNC3 naar SYNC3.4

    Bij mij wil de download (navi) niet doorladen. Vorige week de download een paar uur laten draaien. Daarna met Ford gebeld voor een oplossing. Echter, de dichtstbijzijnde dealer (met diegene die er schijnbaar verstand van heeft) is vanaf 11 januari aanwezig.) tot die tijd het niet weer geprobeerd. Morgen maar weer proberen, aangezien bij jullie de download wel wil. Edit: de sync. heb ik eerst laten updaten. Alleen bij de kaarten wil hij het bestand niet doorladen.
  12. Jacqieek

    Even voorstellen, Jacqueline

    Dat zie ik dan wel weer. 😊 Over het algemeen heb ik de meeste hulp aardig dichtbij, en een pechhulp abonnement. Als het dan voorkomt, wat ik uiteraard niet hoop hè, zit het repareren, of vervangen en slepen erbij in. Door heel Europa.
  13. Jacqieek

    Even voorstellen, Jacqueline

    Is uiteraard ook een optie om richting de dealer te gaan. Dat is natuurlijk geen schande, ze bestaan immers niet voor niets.
  14. Jacqieek

    Even voorstellen, Jacqueline

    Dank je wel, dat is ook een oplossing inderdaad! Bedankt voor het meedenken.
  15. Jacqieek

    Even voorstellen, Jacqueline

    Dank je wel! Dat is een goeie vraag...! Die mis ik ook sinds ik hem gekocht heb. (De foto is van de site van de dealer..) Dus inmiddels zit ie er niet meer op.
×