Jump to content

Roy Sikkens

Active users
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Voornaam
    Roy
  • Auto
    Ford Fiesta
  • Type
    MK7
  • Kleur
    Wit

Recent Profile Visitors

576 profile views

Roy Sikkens's Achievements

What's a Fiesta ?

What's a Fiesta ? (4/22)

  1. Er zaten volgens mij wel veren bij onder, had mijn zwager laten kijken toen dus ik heb het zelf niet echt gezien, maar weet wel dat ze geel waren hahaha
  2. Passen deze veren ook om de bilstein dempers dan?
  3. Dit waren alleen de veren toch? Want ik ben ook poten nodig aangezien bij die van mij alles vervangen is voor een bilstein set.
  4. Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een grill voor mijn ST180. Zelf heb ik nog de standaard grill erop zitten en buiten deze om kan ik eigenlijk alleen maar grills vinden met een fijner gaas. Weet iemand of er ook meerdere modellen zijn? Vind zelf de grill met horizontale spijlen zonder chroom wel tof, alleen die kan ik nergens vinden voor een ST180. Iemand een idee waar ik dit kan vinden? Thanks alvast!!
  5. Dag mede fiesta lopers! Ik ben voor mijn Fiesta ST180 uit 2014 nog steeds opzoek naar complete standaard veringset voor rondom. Bij aanschaf bleek er onder mijn ST geen schroefset maar een nieuwe verlagingsset van Bilstein te zitten (zeker geen onaardig setje, maar hij is wel erg laag en stijf) Is er iemand die dit nog heeft liggen of iemand weet die het te koop heeft dan hoor ik het heel graag! Een linkje naar een site is ook altijd welkom! Bedankt alvast en Stay Save!
  6. Ik woon zelf in Drenthe. Het gaat voor mij om de hoogte, er zou een schroefset onder zitten maar dat bleek een verlagingsset te zijn 🤣 Wel een nieuwe van bilstein dus zeker niet onaardig alleen hij is me echt te laag en vind hem behoorlijk stuiteren. Ik wil er een extra lip en 18 inch er onder zetten maar die lip ben ik dan in 1 dag kwijt ben ik bang
  7. Dag mede fiesta fans! Ik ben voor mijn Fiesta mk7.5 ST uit 2014 opzoek naar een complete vering set voor rondom. Is er iemand die dit nog heeft liggen of iemand weet die het te koop heeft dan hoor ik het heel graag! Een linkje naar een site is ook altijd welkom! Bedankt alvast en Stay Save!
  8. Iedereen bedankt voor het meedenken! Ik ben al bij deze persoon langs gegaan en heb de andere logos erop zitten. Super van kwaliteit en een aanrader voor iedereen die het ook overweegt!
  9. Hallo mede fiesta fans 😉 Het leek mij een tof plan om op mijn witte fiesta ST zwarte of custom logos te hebben. Helaas ben op op mijn speurtocht nog niet heel ver gekomen. Weet iemand waar je voor de fiesta mk7 zwarte logos kan krijgen of ergens waar ik eventueel custom logo overlays kan krijgen? Liefst wel bij een Nederlands bedrijf. Hoor graag van jullie!
  10. Was dit een complete set? Poten en veren?
  11. Hallo allemaal, Sindskort heb ik een st2 en die bevalt me erg goed. Met de aankoop werd gezegd dat er een schroefset onder zat want hij stond wel erg laag. Nou bleek op de brug dat er een bilstein verlagingsset onder zit. Heel tof natuurlijk maar ik vind men fiesta nu wel te stuitering en zoekerig op de weg. Heb wel veren gevonden dat hij iets omhoog komt maar niet ver genoeg. Is er iemand die een originele verenset heeft liggen of waar ik deze voor een redelijk prijs kan aanschaffen? Ik hoor jullie suggesties graag!
  12. Ik ben opzoek naar zulke velgen voor mijn fiesta st2. Maar ik kan ze niet echt vinden, heeft dit model ook een naam? Of heeft iemand zonder setje liggen? Thanks!
  13. Ben er nog niet helemaal uit 🤣 Volgens mij heb ik wel fiesta ST mk7.5 maar het kan ook nog wel een st180 zijn 🤣
  14. Als ik mijn voorkant vergelijk met de mk7.5 is die toch net anders. Bij het model van mij loopt de onderkant van de grill wat ronder en de mk7.5 ziet er meer recht uit
×
×
  • Create New...